Új márka, magyar dizájner, nemzetközi környezet: a napokban jelentette be indulását a hazai piacon a Nord7 – egy új, trendi, a svéd minimalizmus és letisztultság által inspirált divatmárka, melyet a fiatal tehetség, Montero Antonia, magyar-uruguayi származású tervező jegyez. A márka az új trendeket kereső, fiatal generáció számára kínál hordható, jól kombinálható darabokat. Az első munkák azért is egyedülállóak, hiszen Antonia az egyik első hazai tervező, aki kizárólag pulóverkollekciót dobott piacra – ez a Line.

Stílusos pulóverek

A Line pulóverkollekcióval Antonia célja az volt, hogy sportos anyagból mindennap hordható, jól kombinálható darabokat kreáljon. A márka állandó inspirációja a svéd stílus: a svéd otthonok enteriőrje, a svéd street fashion, valamint a svéd minimalizmus.

A kollekció három különböző blokkból tevődik össze: a ruhák között megtalálható a kislányos, nőiesen színes, a laza, sportos, valamint a street fashion irányzat is.

A pulóverkollekciót és a brandet a geometrikus, fiatalos, színes, sportosan elegáns, játékos, letisztult, friss stílus jellemzi.

A márka létrehozásával a divattervező célja az volt, hogy azoknak a fiataloknak kínáljon jó minőségű, elérhető árú dizájnerdarabokat, akik követik a divatot, és érdeklődnek a legújabb nemzetközi trendek iránt.

  • Megosztás:
hirdetés