A Nanushka már a külföldi hírességek számára sem ismeretlen. A magyar márka nem először mutatkozott be a New York-i divathéten, ahol még több rajongót szerzett magának.

A Nanushka elsőként februárban debütált a New York-i divathét nagyközönsége előtt. Akkor, a 2018-as őszi-téli kollekciójával keltett nagy érdeklődést Sándor Szandra, a márka tervezője és alapítója. A Golden Arrow névre keresztelt gyűjteményét még önállóan mutatta be a divatvilág egyik legnagyobb eseményén, most szeptemberben azonban az Amerikai Divattervezők Tanácsa hívta meg a Nanushka csapatát, hogy a divat nagyjai mellett vonultassák fel a 2019-es tavaszi-nyári kollekció darabjait, immár teljes reflektorfényben.

A magyar márka nemcsak szerepelt a New York-i divathét szeptemberi, hivatalos programjában, hanem óriási érdeklődést keltett: ötszáznál is többen jelentkeztek be a divatbemutatóra, azonban csak jóval kevesebb vendégnek tudtak helyet biztosítani. Bár a divatvilág elitje már a magyar márka tavaszi-nyári különlegességeit ízlelgeti, mi nem szeretnénk átsiklani az őszi-téli kreációkon, melyek lényegében megalapozták a New York-i sikert a Nanushka számára.

Dua Lipa a Nanushka blúzában, New York utcáin. Fotó: Josiah Kamau/BuzzFoto via Getty Images

A már-már ikonikus, pöttyös blúzt Dua Lipa tette ismertté, de nem ő az egyetlen híresség, aki rajong a magyar márkáért, melynek darabjai egyébként New Yorkban is kaphatóak az ötödik sugárúton található Bergdorf Goodman áruházban.

  • Megosztás:
hirdetés