A Nanushka nem először mutatkozott be a New York-i divathéten, erre az alkalomra pedig egy kis újdonsággal készült a magyar márka.
Tavaly februárban és szeptemberben már lehetőséget kapott Sándor Szandra, a Nanushka márka tervezője és alapítója, hogy a divatvilág elitje előtt mutassa be csodás kollekcióit. Azóta egyre több külföldi híresség kapott rá a magyar márka nagyvárosi stílusú, menő cuccaira, de nincs megállás a tehetséges divattervező számára.
Idén február 8-án a New York-i Fashion Week kifutóján debütált a Nanushka 2019-es őszi-téli kollekciója, és erre az alkalomra külön meglepetést tartogatott a brand. Mivel tavaly már bizonyított, és nagy sikert aratott a neves divateseményen a magyar márka, idén talán picivel több elvárásnak kellett megfelelnie, hiszen rengetegen várták az új gyűjteményt.
Volt, aki stílszerűen a magyar márka kreációiban érkezett a Nanushka New York-i divatbemutatójára.
Sándor Szandra ezért bővítette repertoárját, és nemcsak női, hanem férfikollekciót is felvonultatott a kifutón. A fiatal művész elképesztő energiával szolgálja ki a márka rajongóit, akik a letisztult vonalakat, a hordhatóságot és az ötletes részleteket szeretik a divattervező kreációiban. Bár a divatvilág mindig egy lépéssel előrébb jár, és már az őszi-téli kollekciókat veszi mustra alá a divatheteken, mi nem szeretnénk átrohanni a Nanushka épp aktuális darabjain, melyek a 2019-es resort gyűjteményt gazdagítják.
Képek a kollekcióról: Nanushka/www.nanushka.com.
Kiemelt kép: Christian Vierig/Getty Images.