A mackóalsó és a magassarkú kombinációjáról sokaknak Kim Kardashian ugrik be elsőre, aki népes családjának nőtagjaival együtt, lelkes híve a kilencvenes és a kétezres évek meglepő divatvívmányainak. A plüssmelegítő is ebben a korszakban élte aranykorát, így csak idő kérdése volt, mikor kerül valamelyik Kardashian-hölgyemény látókörébe.

hirdetés

Valamikor a kilencvenes évek második felében indult útjára az athleisure trend, ami a mindennapi viseletbe beültetett sportruházatot jelentette. A berobbanását merőben elősegítette a Spice Girls színrelépése, akik közül Melanie C képviselte a sportos, vagány stílust, ezért művésznevéhez a sokat sejtető Sporty Spice jelzőt kapta.

Az athleisure irányzat újra előszedte az oldalcsíkos tréningalsókat, a testnadrágokat és a biciklisgatyákat, ám meglepő módon nőies kiegészítőkkel kombinálta. Akkoriban avanzsáltak a sneakerek utcai viseletté, és onnantól kezdve a kötött pulóver és a mackóalsó párosa sem keltett bazári hatást.

Lehet, hogy visszatér a plüssmelegítő? Kim Kardashian ezen fáradozik

A kétezres évek elején jó néhány tervező meglovagolta a sportos sikket, és persze Paris Hilton rózsaszínnel kibélelt, cukormázas stílusvilága is sokat tett azért, hogy az otthoni száműzetésre ítélt melegítő kitörjön a nagyvilágba, mondjuk, csípőig letolva, kristályokkal, vagy flitterekkel megbolondítva.

Így aztán, nem a Kardashian-lányok fejéből pattant ki elsőként, hogy a biciklis nadrág blézerrel is viselhető, ahogyan az sem, hogy a tréningruha mellé kis retikül, vagy csillogó szandál dukál. Mivel Kardashianék nőtagjai igencsak nagy befolyással bírnak az Instagramon, szinte adja magát az egyenes ágú következtetés, miszerint ők maguk gyúrják és alakítják a divatot. Bár van némi igazság ebben, hiszen elég nagy réteget megcéloznak, azért nem egészen így van.

Kim Kardashian maga is gyakran a múltból merít ihletet, így sokszor láthatjuk őt a kétezres évek elejére jellemző kreációkban. Valójában csak bravúrosan szemezgeti ki a bukásra ítélt próbálkozásokat a letűnt divatkorszakokból, melyeket jól felmelegítve, szexi stílussal megreformálva tálal. Erőfeszítései révén egészen újnak hatnak, és hírnevének hátszelével rögtön visszaröppennek a divatba.

Úgy gondoljuk, hogy a plüssmelegítővel is ez fog történni, de az is lehet, hogy már észrevétlenül megtörtént, hiszen a divatban is jártas üzletasszony már kiposztolta Instagram-oldalára a szimplán csak velúrnak titulált darabokat. Ez pedig, tudjuk, mit jelent.

 

Valójában nem igazi velúr, hanem plüssvelúr kreációkról van szó, melyekről talán még sokan őrizgetnek emlékeket a kilencvenes évekből. A susogós melegítők után jött divatba a bársonyos verzió, ami tökéletes otthoni viseletnek bizonyult. Még azt sem mondhatjuk, hogy nem lehetett imádni, hiszen újszerű, a lezsertől sok szempontból eltérő szabásával szépen kiadta a nőies alakot, ráadásul rendkívül kényelmes volt. A kétezres évek elején aztán bevonult az utcai divatba, amihez az akkoriban futó videoklipek egyengették az útját.

Most Kim Kardashian emelte be SKIMS nevű márkája repertoárjába, mely főként alakformáló fehérneműkre és kényelmes edzőcuccokra, illetve otthoni ruházatra van kiélezve. A Velour kollekció kampányfotóiból viszont az vehető ki, hogy ezúttal univerzális darabokról van szó, melyek akár az utcai sikkbe is beférkőzhetnek pihe-puhaságukkal. Egyértelműen a kétezres évek hangulata vibrál a melegítőfazonok körül, melyek szexi topokkal is kombinálhatóak.

 

A kampány másik fő arca – természetesen Kim Kardashian mellett – Paris Hilton, akinek nagyon fekszik ez a stílus. A két nő bevásárláshoz, edzéshez, szabadidős lazuláshoz, és plázamustrához ajánlja a reklámban felvonultatott velúrplüss variációkat, melyek szerintük otthon és az utcán egyaránt viselhetőek.

Persze a Covid19-járvány idején nyilván ők is maszkban teszik ezeket a dolgokat, de most a kampány miatt lemaradt a védőfelszerelés. Bár a crop fazonú felsőkkel kombinált magas derekú melegítők nem az ördögtől valóak, és még csak nem is néznek ki rosszul, azért van némi ellenérzésünk ezzel a trenddel kapcsolatban.

Kiemelt kép: Kevin Mazur/Getty Images.

Cikkfotók: Skims/Velour kampány.

  • Megosztás:
hirdetés