Úgy tűnik, a gyorséttermek már nem elégszenek meg csupán a hamburgergyártással, a divatiparban is helyet követelnek maguknak. Legutóbb, a mennyei rántott csirkéjéről híres KFC nyitotta tágra a szemeket, amikor bejelentette: a Crocs márkával közösen cipőt dobnak piacra.
A Kentucky Fried Chicken már nemcsak a gyomorban landolhat
Csakhogy, nem akármilyen cipőről beszélünk. A papucsok a népszerű Kentucky kosarakat mintázzák, sajnos túlságosan is élethűen. A crocs-ok talprésze, amikből egy sima és egy platformos verzió is született, a kosár jól ismert fehér-piros színeiben játszik, míg a papucs felső része annak tartalmát, a ropogós rántott csirkefalatkák látványát idézi.
És, ha mindez még nem lenne elég étvágygerjesztő –vagy mégsem-, egy életnagyságú csirkecombot is felilleszthet az ember a papucsra dekorációként, ami olyan illatot áraszt, mintha épp most sült volna ki. A kollekció tavasz végén kerül forgalomba, és nagyjából 18 000 forintért lesz megvásárolható. Őszintén szólva, nem tudjuk, mit gondoljunk erről, a McDonald’s ruhakollekciója még rendben volt, de ezt már nem találjuk annyira meggyőzőnek.
A Crocs azt nyilatkozta, hogy a jövőben még több különleges és nem várt kollaborációt terveznek, ami ezek után már egészen nehéz feladat lesz számukra. A Kentucky csirkefalatos cipellőkhöz egy kisfilm is készült, ami igencsak témába passzolóan vázolja a kollekció születését. Az igazság az, hogy ezt már tényleg nehezen emésztjük meg.
Képek: Getty Images, Crocs.