Mint a legtöbb divatháznak, a Jil Sandernek is van egy gyermeke, a Navy márka, mely, ahogy mondani szokás, elérhetőbb áron kínál egyedi tervezésű ruhákat a fiatalok számára. Az elérhető kategóriával, mondjuk, vitába szállnék, hiszen a webshopban 500-600 euró körül mozognak az átlagárak, de nyilván nem mérhetők össze a multiáruházak árfekvésével. A divatinspiráció azonban – mellyel a 2012-es téli kollekciójuk szolgál – teljesen ingyen van, és nem is olyan nagy ördöngösség megvalósítani.

A divatház ugyanis teljes mértékben a diáklány stílusnak szentelte új repertoárját, ez az irányzat pedig cseppet sem új keletű: számos verzióját felvonultatta már az idei szezon. A Navy márka a luxuskollégiumok előkelő, de puritán stílusvilágát vette elő, mely cseppet sem korhatáros a modern divatban. Elegancia, finomság és visszafogottság jellemzi a darabokat. Bár a téli csizmákról valahogy megfeledkeztek a tervezők, vastag harisnyával és meleg lábbelivel is el lehet képzelni a felsorakoztatott szetteket.

  • Megosztás:
hirdetés