A svéd márka meglepetéskollekciójának születését idén a Moschino kreatív igazgatója, a divatvilág fenegyerekeként ismert Jeremy Scott vezényelte le. A divattervező korábbi munkáit ismerve nem volt kérdés, hogy extravagáns darabokra számíthatunk.

A H&M dizájnerkollaborációit évről évre egyre nagyobb érdeklődés és figyelem övezi. Cseppet sem csodálkozunk ezen, hiszen a svéd üzletlánc nem kis dolgot hajt végre, amikor azon fáradozik, hogy a nagyközönség számára is elérhetővé tegye a luxusdivatot és a hozzá kapcsolódó életérzést.

Különleges kapszulakollekcióival tálcán kínálta számunkra a Versace, a Balmain, az Alexander Wang, a Jimmy Choo és az Erdem divatházzal közösen megálmodott kreációit, és biztosak vagyunk benne, hogy az exkluzív sorozatnak még nincs vége.

Azt már sejteni lehetett, hogy Jeremy Scott nem fogja vissza magát a hordhatóság kedvéért, és pontosan azt kapjuk majd tőle, amit a Moschino évek óta képvisel. A botrányairól is híres divattervező gyakran merít ihletet az amerikai életérzésből: készített már kollekciót a McDonald’s kultuszának szentelve, de témaválasztásában Spongyabob, a Barbie baba és a graffiti is szerepelt már. Ezúttal ikonikus rajzfilmfigurákat szedett elő a tarsolyából: a H&M ruháin Minnie egér, Donald kacsa és Goofy egyaránt felbukkan.

A H&M kedvéért úgy tűnik, a kilencvenes évek popdivatját vette alapul a Moschino. Színes, kaotikus gyűjteményének darabjai minket erősen emlékeztetnek az amerikai zenecsatorna, az MTV fénykorára. Nekünk néhány kreáció láttán a Salt-N-Pepa és az MC Hammer videoklipjei jutottak eszünkbe, mert ilyen színpompás, csillogó giccsparádét talán csak azokban láthattunk.

Salt-N-Pepa

A kollekció elemei egyszerre frissek és múltidézők, és, ha kiemelünk egy-egy ruhadarabot a look-book ömlesztett káoszából, el kell ismernünk, hogy nem is annyira hordhatatlanok, sőt, megvan a helyük a mai, divatos öltözékekben. Azért még nem ez lesz a kedvencünk a H&M merész dobásai közül. Neked hogy tetszik a Moschino és a H&M közös kollekciója?

A kampány arca Gigi Hadid lett, Jeremy Scott pedig most sem bírta ki, hogy ne kerüljön rá néhány reklámfotóra. A H&M X Moschino kollekció november 8-ától lesz elérhető világszerte a svéd márka kiemelt üzleteiben. Nálunk a Váci1-ben, illetve online lesz megvásárolható, a H&M weboldalán.

  • Megosztás:
hirdetés