A Gucci híres merész és sokszor különc ötleteiről, ezek legtöbbször a kifutón jelennek meg. Most az új kampányfotók is igazán egyedi módon készültek el.
A Gucci-ház nagy múltra tekint vissza, eredetileg az olasz minőséget és a női eleganciát helyezte a középpontba. Az elmúlt évtizedekben ez jelentősen megváltozott, és a ruhák sokkal színesebbek, merészebbek lettek. A bemutatókon rendszerint helyet kap valami meghökkentő, mint például, amikor a modellek a saját fejüket vitték a kezükbe. Ebből is jól látszik, hogy nem áll tőlük távol a különcség, amibe az is simán belefér, hogy a kampányfotók otthon készüljenek.
A Gucci új kampányához a modellek készítették a képeket
A koronavírus a divatra is nagy hatást gyakorolt, sorra maradtak el a bemutatók, és a kampányokat sem tudták a cégek a megszokott módon elkészíteni. A kialakult helyzethez nagyszerűen alkalmazkodott a Gucci, mivel a legújabb kollekciót maguk a modellek fotózták az otthonaikban.
Alessandro Michele, a Gucci kreatív igazgatója azt mondta, hagyta, hogy a modellek építsék fel a saját képeiket, és egyszerre legyenek fotósok, történetmesélők, producerek. A tervező bátorította őket arra, hogy játszanak és improvizáljanak. Ennek hatására igazán érdekes képek születtek, hiszen kertészkednek, kötnek, porszívóznak a méregdrága kreációkban. Igazán kreatív voltak, így a fotókon, a ruhákon túl a személyiségüket is megmutathatták.
Az új Ritual kollekció természetesen a Gucci-ra jellemző darabokat tartalmazza, hosszú virágos ruhákat, kötött mellényeket és pulóvereket.
A kampányhoz készült egy rövid videó is, amelyben azon túl, hogy tipikus otthoni tevékenységeket végeznek a modellek, még énekelnek is.
Kiemelt kép: Gucci.