Idén számos divattervezőt megihletett a minimál, geometrikus divatirányzat, mely egyszerű, letisztult, modern vonalvezetést ígér a nyárra. A magyar márkák kínálatában szintén erőteljesen megmutatkozik ez a koncepció, bár mindenki igyekezett egyedi hangulatban megragadni a geometrikus trend stílusjellemzőit.

Horváth Anna, az AnnCHI alapítója és tervezője nemcsak ruha- és textiltervezést, hanem festőművészetet is tanult, melyek különféle inspirációi szorosan összekapcsolódnak az alkotásaiban, kreációiban: a festményeire jellemző, egymáson áttűnő, absztrakt és geometrikus formák a ruháiban éppúgy megjelennek.

A Liquid Cubes nevű, 2013-as nyári kollekciójában a tiszta, egyszerű, tagolt sziluettek dominálnak. A lenge anyagok rétegesen fedik egymást, ám ezáltal különleges, festményi hatást hoznak létre, hiszen minden réteg áttűnik a másikon. Ez a fajta szín- és fényjáték már az AnnCHI márka védjegyévé vált. A finom, üde színvilág praktikus nyáron, a fazonok pedig jól kombinálhatók. A laza, de nőies szabások kényelmet és szabadságot biztosítanak viselőjüknek, mégsem nyelik el teljesen az alakját.

Lookbook-fotók: Hencz Péter.
Modell: Sára @ Face.

Kampányképek: Hencz Péter.
Modell: Marton Sára @ Face.
Smink: Horváth Ági.
Haj: Körösi Krisztián @ Hair Club.
Stylist: Varga Noémi.
ANNCHI Showroom: Budapest, Széll Kálmán tér 3.
 

  • Megosztás:
hirdetés