Az internet remek ingyenes kapcsolattartási és reklámfelületet kínál a cégeknek, ám a nagy nyilvánosság velejárója a – sokszor kéretlen – kritika.
Ezt a legtöbben a helyén tudják kezelni, és vagy figyelmen kívül hagyják, vagy diplomatikusan és tiszteletteljesen reagálnak rá. Akkor van baj, ha az oldal kezelője képtelen félretenni az indulatait, és olyan politikát alkalmaz, ami amatőr és ízléstelen.
A ZPalette kozmetikai márka pontosan ezt tette az elmúlt néhány hétben, ráadásul nemcsak akkor sértegette a követőit, ha azok előzőleg beszóltak nekik. Többször is előfordult az Instagramon és a Twitteren, hogy vásárlói kérdésre olyan választ adtak, melyben a kérdező anyagi helyzetén gúnyolódtak, például megírták neki, hogy ne strapálja magát, nem engedheti meg magának a termékeiket, mert látják, hogy egy kollégiumi szobában lakik.
Egy másik alkalommal egyszerűen közölték a lánnyal, hogy „elég olcsónak tűnsz”, és volt rá példa, hogy vitába keveredtek egy kommentelővel: hosszasan bizonygatták, hogy a termékeik nem az ő pénztárcájának valók. Miután a követők azt hitték, a márka Instagramját feltörték, és valaki szándékosan rontja a hírüket, a Seventeen magazin utánajárt a dolognak, de ez sem mentette meg a helyzetet.
A ZPalette igazgatója, Zena Shteysel ugyanis kiadott egy közleményt, amivel még mélyebbre ásta a megítélésüket, ugyanis azt találta mondani, hogy nem sértegették a követőket, mindössze megvédték magukat és a prémium vásárlói körüket.