TÃzéves évfordulója alkalmából meglepÅ‘ kampánnyal rukkolt elÅ‘ Victoria Beckham márkája.
Immár tÃz éve annak, hogy énekesnÅ‘bÅ‘l üzletasszonnyá és divattervezÅ‘vé avanzsált Victoria Beckham. Letisztultan nÅ‘ies, sikkes stÃlusával idÅ‘tálló divatot teremtett az egykori Spice Girls-tag. Divatcége fennállása óta túlélt egy-két hepehupát, de tÃz év elteltével még töretlenül fennáll, és egyre sikeresebb.
Beckhamnének tehát van oka az ünneplésre, aminek furcsa, kissé vicces módját választotta. Évfordulójának apropójából a márka új kampánnyal állt elÅ‘, mely Victoria Beckham humoráról tanúskodik. A divatdÃva már a Vogue nemrég megjelent, Å‘t ünneplÅ‘ kisfilmjében is bizonyÃtotta, hogy, bár keveset mosolyog, nincs ellenére a tréfa, és új reklámját is ebben a szellemben készÃtette el.
Nem ismerünk olyan cégtulajdonost, aki a saját reklámtáskájába bújna bele néhány jó fotó kedvéért, az egykori énekesnő azonban ezt is megtette. Igaz, nem saját kútfőből táplálkozott, amikor feldobta a táskás ötletet, hiszen Marc Jacobs 2008-as kampányában már elsütötte ezt a poént, méghozzá a Spice Girls tagjaival.
Bár Victoria Beckham mostanában elég gyakran nosztalgiázgat az egykori lánybandáról, a Spice Girls tagjai nem szerepelnek újdonsült kampányában.