Régóta várjuk, és most végre Magyarországra érkezett a The Body Shop. Ezentúl nem kell külföldön beszerezni a csodás testvajakat, illatos tusfürdőket és a legendás banános hajápolót.
Első márkaboltját április 3-án nyitja meg Budapesten, és egy újabb bolt megnyitását is tervezi ebben az évben. Az Arena Plazában található üzletben a természet ihlette kozmetikumok szerelmesei az etikus szépségmárka teljes európai termékportfóliójából, 1200-nál is több termék közül válogathatnak, többek között a legendás kenderes termékekből is.
– Az előzetes visszajelzések alapján és reményeink szerint számtalan ember álmát váltjuk valóra a márkabolt megnyitásával. Baráti társaságoktól és munkahelyi közösségektől is sokszor hallottuk már, hogy hosszú kívánságlistát állítanak össze a külföldre utazóknak a The Body Shop®-ban beszerzendő, vágyott termékekről. De mindez már a múlté: üzletünkben mindenki személyesen fedezheti fel az újdonságokat. Bízunk benne, hogy különleges élménnyel szolgálunk mind a hűséges rajongók, mind a márkával még csupán ismerkedő látogatók számára – mondta el Banga Zsuzsanna, a forgalmazó Avanzo-Trade Kft. marketingvezetője.
A szépségápoláson túl
A The Body Shop International alapítója, a néhai brit vállalkozó, Dame Anita Roddick nők generációja számára szolgált inspirációként, akik már több mint harminc éve élvezik a The Body Shop® termékeit. Az 1976-ban alapított The Body Shop International első boltja Brightonban, Anglia déli partján nyílt, és mindössze 25, kézzel kikevert kozmetikumot forgalmazott. Mára a The Body Shop International 2500-nál is több üzletet üzemeltet, és több mint 1200 különféle terméket forgalmaz.
A The Body Shop érte el, hogy ma az Európai Unióban már nem lehet állatkísérleteket végezni, sőt, olyan alapanyagot sem lehet felhasználni, melyeket így teszteltek.