Az ötvenes-hatvanas évek divatja a legerősebb vonal idén a múltidéző trendek között. Bár a divatszakértők azt jósolták, hogy tavaszra éri el a csúcsot a retró glamúr irányzat, a vártnál korábban kibontotta szárnyait, és szinte mindent behálózott. Máris szövetségre lépett a lakberendezéssel, illetve a reklámszakmát, a zeneipart és persze a divat minden szegmensét meghódította magának.

Egyre több videoklipben, filmben és reklámban köszön vissza a korai hatvanas évek stílusvilága, így a Paule Ka tavaszi kampánya már kicsit déjà vu érzést kelt. A retró életérzés idén összefonódik a luxussal, vagyis a múltidéző ruhák általában impozáns, gazdagságot és fényűző életvitelt sugárzó miliőben kerülnek bemutatásra. Serge Cajfinger, a francia divatcég alapítója, vezetője és stylistja szintén arra törekedett, hogy az elegáns, retró ruhákat nívós környezetbe helyezze.

A divatfotók a kaliforniai Palm Beachen készültek, egy gyönyörű villában, melynek kertje és berendezése szintén a hatvanas éveket idézi. A Paule Ka kollekcióin gyakran érezhető, hogy Jacky Kennedy vagy Audrey Hepburn világa inspirálta a ruhákat, és most is ez a hangulat hatja át a kampányfotókat. A képeket Venetia Scott készítette, a márka új arca pedig Hilary Rhoda.

Egyébként Lana Del Rey National Anthem című klipje már tavaly előrevetítette ezt a trendet, idén pedig David Bowie új videoklipjében is feltűnt a retró glamúr stílus, mégpedig a mai divattal keverve. Bár a bizarr jelenetek többről szólnak, mint a mai trendről, azért szépen felvonultatják a legmenőbb 2013-as irányzatokat.

  • Megosztás:
hirdetés