Scarlett Johansson egyedülálló módon népszerűsíti a Prada letisztultan elegáns táskáját, ami épp annyira sokszínű, mint a gyönyörű színésznő. Már a puszta jelenléte garancia arra, hogy megtörténjen a varázslat.

hirdetés

Scarlett Johansson már tapasztalt reklámarcnak számít a divat világában, bár ritkán tűnik fel kampányokban, az évek során számos márkával dolgozott együtt, és mindig valami különleges sült ki a koprodukcióból.

A színésznő érdeme nem csupán annyi, hogy delejes vonzerővel bír, nőies kisugárzása elképesztően sokoldalú. Megvan benne az a bizonyos femme fatale vibrálás, ugyanakkor a vagány, jó fej csaj, és a szolid szomszéd lány attitűd sem áll tőle távol. Az old hollywoodi csillogás éppúgy csodásan passzol hozzá, mint a hatvanas évek divatatmoszférája, a retró sikk egyszerűen neki lett kitalálva!

Egyénisége éppolyan színes, mint a Prada Galleria nevezetű táskája, ami vidám tónusaival szinte mágnesként vonzza a tekintetet. Scarlett Johansson hitelesen formálja meg azt a nőtípust, aki letisztult vonalvezetésű, visszafogott öltözékben, leheletnyi sminkben is mindig kitűnik a tömegből.

A táskakampány zsenialitása, hogy a pop art és a szürrealizmus korszakát eleveníti fel a hatvanas évek divatstílusával ötvözve.

Scarlett Johansson igazi időutazó: mintha a ’60-as években készült volna a Prada reklámja

A Prada arcaként tündököl Scarlett Johansson, aki a hatvanas évekbe repít vissza minket. A gyönyörű felvételek Alex Da Corte amerikai konceptuális művész színes világába emelik be a Prada táskáját, ami egyszerre funkcionális és művészi ebben a közegben, ám a tökéletes harmóniához a színésznő is erősen hozzájárul.

A popkultúrára jellemző vibráló, ám egymástól élesen elkülönülő színek, Johansson letisztult vonalvezetésű, de élénk árnyalatú korhű öltözékei teszik teljessé az időutazás élményét. A Prada neoklasszikus stílusú táskáját a modern művészeti irányzatok ihlették, és bár 2007-ben született meg a dizájn, minimalista formavilágával, színblokkos megjelenésével abszolút átível az időn.

Az aprónak tűnő részletek is sokat hozzátesznek a retró miliőhöz, a hatvanas évekre jellemző tusvonal, a leheletfinom, natúr hatású smink, a banánkonty és a lágyan ondolált frizura egyaránt megjelenik a képeken.

Scarlett Johansson úgy tűnik fel, mintha egyedüli szereplője lenne egy szürreális színházi darabnak. Egy nagyon finom érzelmi skálát jelenít meg, miközben nyugtató hangon mantrázza ugyanazt a sort: “Our love is reds and yellows and blues and greens. Our love is lavenders and browns and golds and greys.”

Eltűnődve, halvány mosollyal az arcán, elfojtott izgalommal átitatva és teljes komolyságba burkolózva ismételgeti a szöveget, ahogy változik a díszlet. Az biztos, hogy ennyire kifejező és lebilincselő táskakampányt még nem láttunk.

A színésznő otthonosan mozog a retró közegben, korábban a Mango, a Dolce & Gabbana, valamint a Louis Vuitton kedvéért repült vissza az időben. A kampány felvételeit Alex Da Corte készítette.

Kiemelt kép: Dominique Charriau/Wirelmage/Getty Images.

  • Megosztás:
hirdetés