A Dove bebizonyítja, hogy nem csupán egy elkoptatott, levegőbe dobált frázis az a kijelentés, hogy a szépség belülről fakad. Új reklámjával eszünkbe juttatja, hogy mennyire fontosak a belső értékek is.
A mai világunkban nagy hangsúly kerül a külsőségekre, és közben hajlamosak vagyunk megfeledkezni arról, hogy a valódi értékeink belülről fakadnak. Egy nő bátorsága, kitartása és ereje éppúgy figyelemre méltó tulajdonság, mint a szépsége, sőt, jóval nagyobb erény, ha valaki ezek birtokában van.
A Dove évek óta a pozitív testkép fontosságát hirdeti, és önbizalmukat táplálva, igyekszik inspirálni a nőket. Legutóbbi kampányuk igazán példaértékű üzenettel bír, hiszen a nők belső tulajdonságaira fektet nagy hangsúlyt. A kozmetikai cég szerint a szépség ugyanúgy, mint a bőr, több rétegből áll. Ezért úgy döntött, hogy testápolókampányában olyan mindennapi nőket mutat be, akiknek nem mindennapi a története.
A Dove nem fényképek és próbafelvételek alapján választotta ki a reklámban szereplő modelleket, hanem arra kérte a jelentkezőket, írják meg különleges történetüket. A több száz levélből 18 inspiráló erővel bíró sztorit válogattak ki, melyek beküldőivel tulajdonképpen csak a fotózás napján találkoztak a Dove szakemberi.
A Dove Nourishing testápolócsalád reklámjának főszereplői nagyon sokfélék, de két dologban megegyeznek: mindannyian a Dove termékeit használják, személyes történetükkel pedig erőt és önbizalmat adhatnak másoknak, hogy rátaláljanak belső értékeikre, és átérezzék, nem a külső adottságok, nem a testalkat és a hajszín, vagy a kilók döntik el, hogy valaki átlagos, vagy sem.