A Victoria’s Secret tavaly elég nagy öngólt rúgott a tökéletes test – vagyis perfect body – kampányával. Biztos, hogy nem köszönték meg a marketingesnek, aki kitalálta, mert még most is visszautalnak rá. Persze azt is mondhatjuk, hogy mindegy, milyen reklám, csak reklám legyen, de a fehérnemű-óriás nem jött ki jól a dologból.

Nem vagyok angyal

A Lane Bryant cég plus size modellekkel reklámozza kollekcióját, a plakáton pedig az #IAmNoAngel hashtag olvasható, ami annyit tesz, nem vagyok angyal. A Victoria’s Secret ugyanis angyaloknak nevezi vezető modelljeit, akiket állandóan foglalkoztatnak.

Tavaly novemberben óriási felháborodást keltett, amikor az amerikai bugyivállalat egy plakátjára, ahol csak és kizárólag sovány modellek voltak láthatók, felírta, hogy Perfect body, ezzel azt üzenve, hogy csak az a tökéletes, ami a képen látható.

A cég később meghátrálásra kényszerült, elnézést kérő nyilatkozatot adtak ki, illetve átírták a szlogent A body for every body-ra, vagyis egy test mindenki testére. A body a cég egyik almárkája.

Azonban már késő volt, sok cég azonnal reagált, például a Dove, ami híres a pozitív testtudatról szóló reklámjairól, vagy a JD Williams fehérneműmárka. És ahogy a fenti kép is mutatja, még mindig szívesen visszaböknek.

  • Megosztás:
hirdetés