Az új-zélandi Lonely márka a valóság híve. Fehérneműkampányaival cseppet sem kíván illúziót kelteni, így az öregedő test sem tabu a cég számára.

Mercy Brewer valószínűleg a leghosszabb modellkarriert tudhatja magáénak. Valamikor a nyolcvanas években kezdte a szakmát, a kilencvenes években pedig olyan szupermodellekkel lépett kifutóra, mint Kate Moss és Naomi Campbell. Meglepő módon még ma sem vonult vissza, rengeteg felkérést kap fotózásokra, és kifutókon is fel szokott bukkanni.

Az egykori punk-rocker modell nagyon jól viseli az öregedést, úgy érzi, ez az élet velejárója, senki sem kerülheti meg, ezért nincs mit szégyellni rajta. Nem véletlen, hogy a hasonló életfilozófiát valló új-zélandi márka, a Lonely őt választotta idei fehérneműkampányához. Nem ez az első eset, hogy a cég eltér a divatszakma sémáitól, és reklámfotóival nem egy retusált és agyonszerkesztett álomvilágot mutat be, hanem az élet valóságos oldalát tálalja. 2016-ban, a The Lonely Girl Project címen hétköznapi nőkön, illetve retusálatlan fotókon mutatta be aktuális fehérneműit. Idei nyári kampányuknak az idősödő női test a témája. 

Azt szerették volna bemutatni, hogy a szépség nemcsak a fiatalság sajátja, egy érett nőben ugyanúgy ott rejlik a szexualitás, a vonzerő és az energia, csak a sok évig táplált sztereotípiák miatt ezt már kevesen látják meg magukban vagy másban. A cég azt vallja, hogy az öregedés egy természetes dolog, aki megéri, az biztosan átesik rajta: a bőr igenis ráncossá válik, az arcvonások megereszkednek, a testkontúrok szétesnek. Ám ez nem azt jelenti, hogy az illető többé nem számít nőnek, csupán egy új életszakaszba lépett. Úgy vélik, ha ezt mindannyian belátnánk, a divatszakma nem tudná ennyire elferdíteni a szépségről alkotott képünket.

  • Megosztás:
hirdetés