A Boss fantasztikus kampánnyal készült a tavaszi szezonra. Naomi Campbell, Gigi Hadid és Paris Hilton is egy-egy gyerekkori fotó mellett pózolt a kameráknak.
Naomi Campbell bájos kislány volt: szívmelengető ez a gyerekkori fotó
A Boss idén izgalmas és bájos kampánnyal rukkolt elő, a sikkes, elegáns tavaszi darabok abszolút háttérbe szorulnak a képsorozat esetében. Azt már megszokhattuk, hogy a német luxusmárka minden alkalommal lehengerlő eleganciával hozza a nőies, kifinomult stílust, ám ez alkalommal parkolópályára tették a tökéletességet és nem romantizálták a kifogástalan megjelenést. Noha maguk a ruhadarabok is megérdemelnek néhány gondolatot, a mondanivaló most sokkal fontosabb, mint maga a kollekció.
A koncepció kifejezetten egyedi és izgalmas, a modellek saját gyerekkori fotójukkal álltak a kamerák elé. Nem csupán a bájos képeknek köszönhető, hogy a Boss kampánya ennyire magával ragadó lett, az üzenet, amit a márka közvetíteni szeretne, legalább ennyire fontos. A német vállalat célja, hogy felhívja a figyelmet arra, senki nem születik sztárnak vagy főnöknek, az emberek az idő múlásával válnak valakivé.
Naomi Campbell és Gigi Hadid is bájos kislányként mosolyogtak a kamerába, akkor még senki nem gondolta, hogy egyszer népszerű szupermodellé válnak majd. Az esély mindenki számára adott, mindenki a maga jövőjének kovácsa, éppen ezért fontos, hogy merjünk nagyot álmodni. A most 52 éves Naomi és a 27 éves Gigi valóban világhírnévre tett szert, ám a gyermekkori fotójuk abszolút emlékezteti őket és rajongóikat is arra, hogy honnan indultak.
A két modell mellett más hírességek is részt vesznek a kampányban, amely fontos társadalmi problémákra hívja fel a figyelmet. A kezdeményezést #BeYourOwnBOSS-nak keresztelték, ami természetesen nem véletlen. Egyszerre utal a német luxusmárka nevére, amely magyarul főnököt jelent, valamint arra is, hogy mindenki a saját maga főnöke. Bár tény, hogy a sors keze gyakran beleszól az eseményekbe, az életünk ettől függetlenül is a mi kezünkben van. Bármerre haladjanak a dolgok, a kormány abszolút a miénk, nem szabad hagynunk, hogy mások irányítsanak.
Többek között Bella Thorne, Paris Hilton, Demi Lovato és Victoria Beckham menye, Nicola Peltz is megmutatta saját gyerekkori fotóját.
A kollekció szintén megérdemel néhány gondolatot
Miközben a képi anyag visszatér a gyökerekhez, ahol minden kezdődött, a Boss új kollekciója a főnöki lét szellemét igyekszik tükrözni. Az összes darab magabiztosságot kölcsönöz viselőjének, az elegáns, nőies szabások és a kifinomult anyagok remekül passzolnak az irodai környezetbe. A dinamikus, mégis visszafogott ruhák szuperül hozzák a német luxusmárka megunhatatlan tökéletességét.
A legsikkesebb darabok egyértelműen a nadrágkosztümök, amelyek idén hatalmas teret hódítottak maguknak mind az irodai, mind pedig az utcai divatban. A kissé maszkulin, válltöméssel ellátott fazonok nagyon karakteressé varázsolják az alakot, karcsúsítják a derékvonalat, miközben mégsem teszik merevvé és mesterkéltté a kiállást.
A különböző anyagok és stílusok összeboronálása szintén trendi megjelenést kölcsönöz. Naomi Campbell szettje a kedvencünk, hiszen az elegáns, légies és könnyed vonalvezetésű nadrág mellett csodásan mutat a vagány, ütős bőrmellény. Alapvetően az ember lánya aligha párosítaná ezt a két egészen eltérő ruhadarabot, a kombináció mégis roppant sikkes és stílusos eredménnyel szolgál.
A tavaszi darabokban szokás szerint az elegáns fekete és fehér, valamint a letisztult földszínek dominálnak. A bézs remekül párosítható bármilyen tónussal, rendkívül elegáns és finom összképet teremt.
Kiemelt kép: Marc Piasecki/WireImage/Getty Images.
Cikkfotók: Mikael Jansson/BOSS.