A divatvilág elitje előtt került bemutatásra a Nanushka 2020-as tavaszi-nyári kollekciója a párizsi Fashion Week zárónapján, szeptember 29-én. Sándor Szandra számára már nem szokatlan, hogy neves divatházak gyűjteményei mellett vonultathatja fel a következő szezonra szánt kreációit.
A New York-i divathét nagyközönségét már több ízben meghódította a magyar Nanushka márka, most azonban a fények városában kapott lehetőséget a bemutatkozásra, ahol szintén nagy sikert aratott.
A Nanushka Párizsban debütált
Sándor Szandra, a brand alapítója és tervezője, olyan miliőben mutathatta be legújabb női és férfi kollekcióját a párizsi Fashion Week keretein belül, ahol a Dior, a Valentino, és a Saint Laurent divatházak csapatai is sürgölődtek, hogy ütős show-val kápráztassák el az érdeklődőket.
Aki látta Az Ördög Pradát visel című filmet, nagyjából el tudja képzelni, mennyi újságíró, kereskedő, és divatszakember jut egy négyzetméterre egy ilyen nívós eseményen, így nem túlzás azt mondani, hogy egy ilyen volumenű bemutatkozás óriási mérföldkő egy márka életében.
A Nanushka és csapata rengeteg időt és energiát fektetett abba, hogy a 24 manökent felvonultató, kétórás divatbemutatóval lebilincselje a közönséget. Közel négyszázan kísérhették figyelemmel a teremben a magyar cég Faded by The Sun elnevezésű tavaszi-nyári gyűjteményét, mely varázslatosan ötvözi a letisztult fazonokat a pasztelles és naplemente tónusokkal. A natúr hatás kedvéért az anyagok többsége napszítta benyomást kelt, ugyanakkor a visszafogott színvilágot izgalmas kiegészítőkkel ellensúlyozta a tervező.
A magyar tervező pályája felfelé ível
A magyar márka Párizsban is sokak elismerését kivívta, éppúgy, mint korábban New Yorkban. Ráadásul nemcsak a divatbemutatón ismerhette meg a Nanushka ultramenő stílusvilágát a nagyközönség, hiszen a párizsi Fashion Week ideje alatt az egyik belvárosi palotában működő showroomban egész héten át válogathattak a magyar márka termékeiből a megrendelők. A sok fáradozás és munka, ami a divatcég elmúlt éveit jellemezte, most többszörösen megtérülni látszik, hiszen a divatipari szakértők szerint a Nanushka bekerült a világ vezető 25 márkája közé.
A párizsi bemutatkozást követően, a héten Los Angelesben mutatja be jövő tavaszi-nyári kollekcióját a magyar divatcég, melynek nemrég beharangozott New York-i üzlete október végén nyílik meg Manhattan szívében.
A Retikül fotói vasárnap délután Párizsban készültek. A kiemelt képen Sándor Szandra, a Nanushka tervezője látható.
Képek: Szakonyi Péter.