A Victoria’s Secret egykori sztármodellje, Miranda Kerr manapság főként üzletasszonyként tevékenykedik, saját kozmetikai márkáját menedzseli. Ám a modellkedéssel sem hagyott fel teljesen, olykor-olykor igent mond a számára is kedves márkák felkérésére. A háromgyermekes modell szinte semmit sem változik az évek múlásával, bármikor felbukkan, olyan érzésünk támad, mintha megállt volna az idő. Ezt a hatást most tovább erősíti, ugyanis egy vagány időutazásra invitál mindenkit új divatfotóival , melyek a hetvenes évek legmenőbb fazonjait mutatják be, modern formában tálalva.
Miranda Kerr karrierje a Victoria’s Secrettel indult be igazán. A manöken 2006-ban a PINK, vagyis a fiatalabb lányok számára gyártott konfekció nagykövete lett. Egy ideig főként a mintás, játékos darabokat reklámozta, majd áttért a nőiesebb, szexisebb vonalra. Miranda 2012-ben mondott le a szárnyairól, ekkor sétált végig utoljára a fehérneműcég csillogó kifutóján.
Azóta saját márkát indított, KORA Organics néven, ahol a természetes összetevőkre helyeződik a legtöbb hangsúly. Három gyermek édesanyja, így manapság már nem modellkedik annyit, mint korábban, de azért egy-két fotózást még így is elvállal. Sokáig az ázsiai piacra koncentrált, több együttműködése volt kínai, illetve japán cégekkel.
Miranda szinte semmit sem változott az évek során, megőrizte kislányos báját és törékeny alakját. A rendszeres testedzésre és az egészséges táplálkozásra továbbra is nagy hangsúlyt fektet a mindennapjaiban, és a reflektorfényből sem tűnt el egészen, hiszen szépségápolási és életmódbeli tippjeivel sokakat elér a közösségi médiában. Gyakran mutatja be, milyen ételeket eszik, leginkább a növényi alapú táplálkozást népszerűsíti. Emellett a mozgás is fontos része az életének, szeret jógázni, síelni, még edzéssel kapcsolatos rövid videókat is fel szokott tölteni.
Miranda Kerr a ’70-es évek stílusában bűvöl el mindenkit
A 39 éves modell jó ideje üzletasszonyként és családanyaként tevékenykedik a háttérben, ám ősz óta egyre többször tűnik fel különféle divatanyagokban, és a magazinok címoldalain is gyakrabban szerepel. Egy ideje már a Louis Vuitton egyik márkanagykövete, így a tavaszi-nyári divatot ő népszerűsíti.
Miranda Kerr a Louis Vuitton Capucines fantázianévre keresztelt táskájának a reklámarca, így a fotókon bemutatott összeállításainak szintén ez a retikül a legfőbb kiegészítője. A fazon valódi klasszikus, ami számos formában felbukkant már a márka repertoárjában.
Kisebb, nagyobb verzió is létezik belőle, illetve több színben gyártják. 2013-ban jelent meg először, azóta csupán a díszítések változtak. A fazon remekül szimbolizálja azt a letisztultságot, eleganciát és nőiességet, ami a márkát a kezdetektől fogva jellemzi. Ezért is választották nagykövetnek Miranda Kerrt, hiszen remekül illeszkedik a cég által fontosnak tartott értékekhez.
A felvételek a hetvenes évek stílusában készültek el, Miranda lazán sétálgat a teniszpályán, leparkol a kocsijával, és jógázik.
Természetes színeket, főként barnát visel. A fotósorozat feleleveníti az évtized uralkodó irányzatait, melyek főként a nyugati partvidéken hódítottak. Az egész nagyon nyugodt, mégis vibráló és előkelő.
Miranda felkapta az aktuális divat egyik elmaradhatatlan elemét, a fejkendőt, ami a tavaszi-nyári trendek között is helyet kapott. Sokan rajonganak a kiegészítőért, mely roppant könnyedén variálható.
Csodás fotókon és videófelvételeken eleveníti fel a modell a hetvenes évek sikerkreációit, melyek a nosztalgikus divatirányzatoknak köszönhetően idén is előkerülhetnek. Remekül áll neki a bohém, lezser sikk, valósággal sziporkázik a Los Angelesi-i előkelőség szerepében. Oliver Hadlee Pearch készítette a képeket a Sheats–Goldstein rezidenciában, Los Angelesben. A helyszín csak tovább erősíti a retró légkört, a hetvenes évek stílusát remekül bemutatja.
Kiemelt kép: Axelle/Bauer-Griffin / Getty Images.
Képek a cikkben: Oliver Hadlee Pearch / Louis Vuitton.