Millie Bobby Brown roppant tehetséges színésznő, jól állnak neki a drámai szerepek, és úgy tűnik, bármit képes eljátszani. A divatvilágban szintén otthonosan mozog, a legnagyobb márkák már évek óta kapkodnak érte. Most a Louis Vuittonnak állt modellt.

hirdetés

Millie Bobby Brown zsenge fiatalkora ellenére valóságos stílusikonnak számít. A vásznon a hiteles alakításaival, míg a vörös szőnyegen a sikkes összeállításaival kápráztatja el a közönséget. A 18 éves tehetség még gyerekként csöppent bele a filmiparba, akkor kapta meg a Netflix sikerszériájának, a Stranger Thingsnek az egyik főszerepét. A sorozat világsiker lett, hamarosan jön az új évad, amit a rajongók már türelmetlenül várnak.

Millie Bobby Brown a szemünk előtt vált sikkes fiatal nővé

A sorozatban szereplő gyerekszínészek felcseperedtek az évek során, Millie Bobby Brown szinte a szemünk előtt nőtt fel. Bájos kislányból modern, trendkedvelő fiatal nővé vált, aki imádja a nőies, nosztalgikus fazonokat. Az utóbbi időben rendre elkápráztatott mindenkit a különleges összeállításaival.

 

A vörös szőnyegre legtöbbször különleges darabban érkezik, ám a hétköznapokban nem veti meg a lazaságot. Szereti a farmert, a haspólót és a nagymamakardigánt. A színekkel nem szeret spórolni, és a minták sem hiányozhatnak a repertoárjából.

Millie a színészet mellett nem olyan régen indította el a saját szépségmárkáját, Florence by Mills néven. Bőrápolási termékeket gyárt a cég, a kencéket pedig általában a színésznő szokta reklámozni.

A színésznő az utóbbi időben belevetette magát a divatszakmába is. Nem olyan rég közös cipőkollekciója jelent meg a Converssal, előtte pedig napszemüvegeket tervezett. Színes, retró darabokat alkotott, melyek nagy sikert arattak.

 

A kiegészítők tökéletesen passzoltak a napjaink divatirányzatait formáló retró hullámhoz. Láthatóan közel áll hozzá a kilencvenes évek stílusa, sokszor a saját öltözékéhez is ebből a korszakból merít ihletet.

A 18 éves színésznőnek jól áll a modellkedés

A tervezésben ezúttal nem vett részt a sokoldalú színésznő. A Louis Vuitton legújabb divatkampányában szerepel, és a luxusmárka napszemüvegeit népszerűsíti. Ez a bemutatkozása a márkánál, már régebb óta együtt dolgozik a francia céggel, most pedig csatlakozott a márkanagykövetekhez.

A napszemüveg-reklámozás közel áll a fiatal hírességhez, hiszen tavaly a saját kollekcióját szintén ő népszerűsítette. Csupán a stílus változott, mivel a nosztalgikus, kisebb kereteket felváltották a hangsúlyos, modern fazonok, melyek szinte az egész arcot elfedik.

Ehhez passzoló divatkampányt is készítettek a színésznővel, az egész roppant futurisztikus, akár egy sci-fiben is lehetne viselni a kiegészítőket. A márka újdonságai passzolnak az aktuális táskadivathoz, a napszemüvegek szárain többször is feltűnnek a márka ikonikus jelzései.

A Louis Vuitton modern darabjaiból többen is inspirálódtak, hiszen a tavaszi-nyári divatban főszerepet kapnak a hatalmas, szinte az egész arcot elfedő keretek. Az aktuális trendeket ezek a fazonok uralják, bár nem mindenki számára előnyösek, úgy tűnik, nagyot fognak futni.

Millie Bobby Brown stílusa nagyot változott az elmúlt években, ez érthető is, hiszen most kezd kiforrott egyéniséggé válni. Roppant sikkes hölgyemény, akinek fiatalos pezsgése, kisugárzása igazán üdítően hat másokra. Többek között ezzel nyerte meg a Louis Vuitton csapatát. Remekül passzol hozzá a reklámkampány, a letisztult, futurisztikus környezet nem idegen számára, hiszen a Stranger Things díszlete is hasonló. A képeket Steven Meisel készítette.

 

Kiemelt kép: Jeff Kravitz / Getty Images.

Képek a cikkben: Leon Bennett, Neil Mockford / Getty Images, Vogue Eyewear.

  • Megosztás:
hirdetés