A 28 éves Miley Cyrus stílusa az utóbbi időben sokat finomodott, és egyre többször láthatjuk az énekes-színésznőt elegáns, nőies ruhakölteményekben. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy elköszönt a formabontó, polgárpukkasztó vagy furcsa divatelemektől, sőt! Mindig kapható egy kis tréfára, most épp a Gucci kedvéért tett egy különleges időutazást, és megidézte a nyolcvanas évek samponreklámjait.

hirdetés

A Gucci tervezője, Alessandro Michele az utóbbi időben eléggé rákapott a retróra, hiszen a divatház kollekcióban egymás után bukkannak fel a nosztalgikus divatelemek. A tervező egyre több, korábban népszerűnek számító sikerkreációt gondolt újra, és igazított a modern nők igényeihez. Ismét kapható az ikonikus Jackie bag, mely szinte már összeforrt a luxusmárka nevével.

A reklámok terén sem bíznak semmit a véletlenre, hiszen a hetvenes-nyolcvanas évek inspirálta kreációkhoz, szuperül illeszkednek a korszakot megidéző fotósorozatok, kisfilmek. Tavaly a retró, céges bulikat elevenítették fel a karácsonyi kampányukban, idén pedig a Beloved fantázianévre keresztelt képanyagban a késő esti talkshow-k világába pillanthattunk be.

A Gucci különleges időutazásában Miley Cyrus a főszereplő

A Gucci most egy újabb időutazásra invitál mindenkit, hiszen a legújabb, Gucci Flora Georgeus Gardenia névre keresztelt parfümhöz készített fotók felidézik a nyolcvanas évek samponreklámjait.

Már a csomagolás is igazán trükkös, hiszen a parfüm elsőre egy samponnak tűnik. A színes üveg és az arany kupak a virágos címkével kiegészülve bármelyik kisbolt polcán megállta volna a helyét a nyolcvanas évek derekán. A nosztalgikus érzést tovább fokozza a különös reklámfilm, amelyben Miley Cyrus kapja a legnagyobb szerepet.

Miley a hetvenes-nyolcvanas évek menő kreációit viseli. A fényes anyagok, a vidám színek és a csillogó flitterek megadják a reklámkampány hangulatát. A focistafrizura pedig csak még nosztalgikusabbá teszi az összhatást.

A frizura nem számít újdonságnak az énekesnőtől, hiszen pár hónapja vágatta le a haját, és azóta már számos merész variációban megvillantotta a mullettet. Miley szinte sziporkázik a reklámarc szerepében, az illathoz készült reklámfilmben boldogan szaladgál a kertben, bujkál a virágok között és ölelgeti a kisállatokat.

 

Az új illathoz készült képek elképesztően menőre sikerültek, hiszen egyszerre nosztalgikusak, bájosak és mulatságosak. Felidézik bennünk a régi idők reklámkampányait, amelyeken manapság már csak mosolygunk.

 

Kiemelt kép: Stefanie Keenan / Getty Images. 

  • Megosztás:
hirdetés