A Puma sportmárka és az énekesnő üzleti kapcsolata egyre gyümölcsözőbb. Túlnőtt a kampányarc szerepén Selena Gomez.

Selena Gomez tavaly szeptember óta népszerűsíti a Puma cipőit és sportruházatát. Nagykövetként ő maga is beleszeretett az edzőcipőkbe, és, mivel elég gyakran viseli az általa reklámozott márka sportcsukáit, sokan az egyik leghitelesebb kampányarcnak tartják. Úgy tűnik, törekvéseit a Puma is megbecsüli, mert a tervezési fronton úgyszintén teret engedett a fiatal hírességnek. Első közös kollekciójukat Phenom Lux névre keresztelték.

A formatervezés Selena Gomez ízlését tükrözi: a fehér, bőrborítású, magas szárú sneaker arany és kivágott részletekkel rendelkezik. Az énekesnő egy levehető, aranyszínű bokaláncot is adott az egyébként letisztult dizájnhoz. A Phenom Lux Gomez kollekció ötven pár, különböző stílusú sportcipőből áll, és ez a modell egyébként egy nagyon hasonló, szatén változatban is kapható, Phenom Satin néven.

A Phenom Lux kivágott sziluettjéhez különleges zoknit is tervezett Selena, aki bevallotta, hogy az utóbbi időben nagy hangsúlyt helyez arra, milyen zoknikkal viseli az edzőcipőket, hiszen az egyedi, színes kreációk roppant jól feldobják a sportos megjelenést.

 A Phenom Lux aranyláncos újdonsága, valamint a rácsosra tervezett necc zokni április 6-tól lesz elérhető a Puma üzleteiben, illetve a sportmárka hivatalos weboldalán.

Hogy kiváló kampányarcának és nagykövetének kedvezzen, a Puma már előre bejelentette, hogy a cipőkollekció eladásaiból befolyó összeg egy részét – pontosan százezer dollárt – egy olyan alapítványnak ajánlja fel, mely a komoly belső gyulladásokkal járó lupusz betegség ellenszerét kutatja. Mivel Selena Gomez szintén ebben az autoimmun kórban szenved, és korábban emiatt esett át veseátültetésen, ez egy meglehetősen szép gesztus a cég részéről.

  • Megosztás:
hirdetés