Alig két éve a Vogue magazinig juttatta el a Whispering Wind márkát néhány Instagram-fotó, melyeken Cserkúthy Hanna ruhái szerepeltek. Most Londonban és New Yorkban aratott sikert a hazai brand.

A Whispering Wind márkát 2015-ben alapította Cserkúthy Hanna és testvére, András. 2016-ban már a brit Vogue januári számában szerepeltek a magazin által kiválasztott ruhákkal, melyekről az Instagramról szereztek tudomást.

A fiatal, pécsi divattervezőnő karrierje ettől fogva felfelé ívelt. Megjárta a római divathetet, és bemutatkozott a tavalyi Elle Fashion Show-n.

Nemrég pedig 2018-as őszi-téli kollekcióját mutathatta be a New York-i és londoni divathéten egy exkluzív program keretében, ahol a sajtó kiemelt képviselői, buyerek es különböző VIP vendégek ismerhették meg a Whispering Wind márka stílusvilágát és mozgatórugóját.

Cserkúthy Hanna legújabb kollekciójához Burkhart-Szentiványi Gabriellát, az Amella Bag alapítóját kérte fel, hogy elegáns, egyedi hangulatú táskákat tervezzen. A két tehetséges, pécsi nő alkotásai együtt debütáltak a neves New York-i eseményen. A brand emellett egy exkluzív fotóanyagot is készített egy híres New York-i „streetstyle” fotóssal a város ikonikus utcáin és a Times Square fényrengetegében.

  • Megosztás:
hirdetés