Madonna már mindent csinált, énekelt, volt színésznő, tervezett ruhát és cipőt, és most a parfümkészítésbe is belevágott. Már tavaly lehetett tudni, hogy a pop nagyasszonya saját illattal állt elő, de március 28-tól kapható is a parfüm.
Mondod vagy mutatod?
A parfüm a Truth or Dare nevet kapta, ami egy játék, mondod vagy mutatodnak lehet fordítani. Az illat azonban nem a játékról, hanem egy dokumentumfilmről kapta a címét, amit nálunk Madonnával az ágyban címmel mutattak be, és az énekesnő
1990-es világturnéját követi nyomon.
Az énekesnő azt nyilatkozta a parfüm kapcsán, hogy már régóta szeretett volna részt venni valami hasonlóban, mert nagyon fontosak neki az illatok, mondjuk, kinek nem, de ez most nem olyan érdekes.
A parfümgyártó szerint Madonna egészen szorosan együttműködött az illat kialakításánál a fő tervezővel, Stephen Nilsennel, aki korábban már dolgozott együtt Sarah Jessica Parkerrel is annak parfümjén.
Az illatot Madonna édesanyja ihlette, ahogy az énekesnő mondta, az egyik első emléke vele kapcsolatban a misztikus, nőies illat, amit természetesen egy kicsit felfrissítettek.
Az illatban gardénia, tubarózsa és neroli keveredik pézsmával, ámbrával és vaníliával, így sejthető, hogy nem egy könnyed, nyári illatról van szó, sokkal inkább a végzet asszonyának érezheti magát, aki használja.
Az üveg elég régimódira sikeredett, és megjelenik rajta Madonna – számomra érthetetlen – kereszt fétise is, de szerencsére csak finoman.
Nézd meg a reklámot!
A reklámfilmben Madonna igencsak jól néz ki, jót tett neki a homályos, elmosott kép, de az alakja mindenképpen irigylésre méltó, csak ne viselne 53 évesen talpig neccet.