Lindsay Lohan az MCM és a Crocs márka együttműködéséből született kollekció arca, a vele készített kampány több szempontból is érdekes.
Nem sokkal azután mutatta be limitált kiadású, közös kollekcióját az MCM és a Crocs márka, miután Lindsay Lohan világra hozta első gyermekét. A színésznő kisfia július 10-én született, a napokban pedig a vele készített kampánnyal megtámogatva debütáltak a luxuspapucsok.
A fotókat valószínűleg nem most készítették, hanem Lohan várandósságának idején, látszik, hogy trükkös ruhaszabásokkal terelték el a figyelmet a hasáról. Ám nem a lezser szabású öltözékek, és még csak nem is a fókuszba helyezett hibridstílusú klumpák szúrnak azonnal szemet, első ránézésre ugyanis nehéz felismerni a színésznőt a nevével fémjelzett divatfotókon.
Bár az évek múlásával az emberek többsége nagy változáson megy keresztül, Lindsay Lohan esetében érezhető, hogy többről van szó. Feltételezhetően átesett pár plasztikai beavatkozáson az utóbbi időben, de mivel elég sok szépségeffektet kaptak a róla készült képek, mindezt nehéz lenne laikusként megmondani.
Tény, hogy a kampányfotók nem mellőzik a retust és a filtereket, így szinte teljesen megváltozott a színésznő arckaraktere. A vörös haján kívül nem sok rá jellemző vonás maradt meg, sőt, a videókkal sem segítettek hozzá minket a nagy felismeréshez, hogy a divatreklám főszerepében Lindsay Lohant köszönthetjük! Elmaradt ugyan a nagy „heurékapillanat”, de azt el kell ismernünk, hogy ez egy nagyon jól felépített, több szempontból izgalmas együttműködés.
A Crocs papucs éppúgy jelentős változáson ment át, mint Lindsay Lohan
Az MCM és a Crocs alig pár napja dobta piacra közös kollekcióját, melyben mindkét márka ikonikus stílusa egyformán dominál. Az új, limitált kiadású luxuspapucsok a klumpák jellegzetes formavilágán túl az edzőcipők dizájnját és a csillogó, fémes kiegészítőket is magukon viselik, olyanok, mint a luxussportcipők kényelmes papucsváltozatai.
Mindez már önmagában egy jókora képzavart okoz az emberben, de ha még hozzávesszük, hogy a dubaji látkép előtt pózoló színésznő épp csak egy fikarcnyit hasonlít önmagára, már nem kell sok a képlethez, hogy teljes legyen a döbbenet.
Meg is kapjuk ezt a kis szösszenetet, méghozzá a lábbelin rögzített övtáskával – vagy nevezzük inkább pánttáskának? Ez az aprócska részlet abszolút tetézi a fokozatosan kibontakozó rácsodálkozást. Ennél a pontnál már mindenki tágra nyílt pupillákkal fürkészi a két márka által világra teremtett, furcsa papucsszerzeményt.
Lindsay Lohan abszolút megnyerő módon viseli a fehér-ezüst és a fekete-arany kombinációban kapható klumpaszerűségeket, jól érzékeltetve, hogy a kényelem és a luxus nem feltétlenül zárja ki egymást.
Valószínűleg az erősen filterezett képeknek tudható be, hogy a színésznő alig felismerhető, hiszen a nemrégiben megjelent Allure magazin divatfotóin sokkal jobban hasonlít önmagára. Bár azokon a képeken szintén érzékelhető némi retusálás, az utólagos szerkesztéssel kevésbé kenték el Lindsay valódi vonásait.
A 37 éves színésznő egyébként az Instagramra feltöltött fotóitól sem sajnálja a filtereket, egyik-másik felvételen egészen másként fest. Ezen a kevésbé szétretusált képen sokkal természetesebb benyomást kelt a külseje, míg a későbbi posztjaiban már teljesen más arckarakterrel mutatta meg magát. A túltolt szépségeffekteken kívül még a smink is vaskosan rátesz a változásra.
Lindsay Lohan külseje elég gyakran változik manapság, de ő így érzi jól magát, és ezt remekül érzékelteti a teljes átalakuláson átesett Crocs papucs kapcsán.
Az MCM x Crocs kollekció újradefiniálja a műanyag klumpa klasszikus megjelenését, ami az MCM márkára jellemző fémes részletektől válik igazán egyedivé.
A cipő a stílust, a sokoldalúságot és a kényelmet ötvözi, mindez fontos számomra a tökéletes divatkiegészítő kiválasztásakor – vallotta be Lindsay a vele készített kampány kapcsán.
Bár tény, hogy a különleges dizájn első blikkre nehezen befogadható, de meg kell hagyni, igazán menő, ahogy a praktikus utcai stílust elegyíti a luxuscsillogással, amellyel magasabb szintre emeli a szimpla Crocs klumpát. A különleges divatjegyeknél már csak a papucs piaci értéke érdekesebb, ugyanis 360 és 410 euró között mozog a hétköznapibb és az elegánsabb fazonok ára.
Te költenél ennyit egy felturbózott fröccsöntött papucsra?
Kiemelt kép: Hippolyte Petit/Getty Images.