A francia Maje márka bevetette a cukiságfaktort, és imádnivaló divatkampánnyal készült az őszi szezonra, melyben kutyák és modellek együtt szerepelnek.
Több szempontból is divatgyanúsnak érezzük a Maje Paris legújabb kampányát. Először is, mert a kutyás videók és fotók köztudottan tarolnak az interneten – csakúgy, mint a cicás, és bármilyen más, cuki állatos felvételek -, hiszen bárkivel szembejön egy ilyen, valószínűleg nem tudja megállni, hogy ne kattintson rá.
Másodsorban pedig, cseppet sem hatásvadász, hiszen a videót és a fotókat abszolút természetesség hatja át. Remek marketingfogás ide vagy oda, a Maje stílusos ruházati cikkeit nem igazán kell furfanggal tukmálni, mert önmagukban is megragadják a figyelmet.
Megfigyelhető, hogy a kutyákkal szereplő modellek sokkal fesztelenebbek, és az is átjön, hogy a fotózás valóban jó hangulatban zajlott, így nem fogunk csodálkozni azon, ha a divatvilág ráharap az állatos kampányokra.
Kutyák és modellek együtt: zseniális ötlet
Judith Milgrom, a Maje márka alapítója és kreatív igazgatója észrevette, hogy a divatház vásárlói között rengeteg a kutyás gazdi, ám nemcsak nekik, hanem minden állatszeretőnek kedveskedni szeretett volna az őszi reklámjukkal. A #MajeMyDogAndI néven futó kampány a kutyák és gazdáik közötti mély barátságot ünnepli, méghozzá rendkívül szimpatikus módon, mert nem játszik rá csöpögősen a cukiságra.
Judith Milgrom Gipsy nevű kutyusa is szerepel a képeken, a további négylábú szereplők pedig Magik, Haiku és Haby. Kristen Lee Moolman olyan népszerű modellekkel kapta lencsevégre a kis kedvenceket, mint Lucan Gillespie, Manuela Sanchez, Maria Miguel, és Crystal Zhang.
Ám nemcsak a kutyák, hanem az elegáns telefontokok is reflektorfénybe kerültek az őszi ruhák mellett, melyek a Maje kedvelt kiegészítői. A liftben szelfiző modellek amolyan Instagram-élményhatást keltenek, amivel könnyen azonosulhatnak a modern nők, éppúgy, mint a francia márka divatos ruhadarabjaival.
Képek: Kristen Lee Moolman/Maje.