Kate Hudson már jó ideje az Ann Taylor nagykövete és menetrendszerűen felbukkanó kampányarca. Úgy tűnik, hogy nemcsak kisugárzásával és mosolygós természetével, hanem stílusérzékével és öltözködésével is levette a lábáról a New York-i székhelyű divatcéget, mely a reklámfotózásokon kívül már a tervezési folyamatokba is bevonja a színésznőt.
Hamarosan tervezőként debütál a színésznő
A Kate Hudson nevével fémjelzett nyári kapszulakollekció májusban jelenik meg Amerikában, és sajnos csak az USA államaiban lesz elérhető – még online is -, viszont az interneten majd meg lehet csodálni a nőies darabokat. Természetesen nem egyedül ült le a tervezőasztalhoz a színésznő, hanem az üzletlánc kreatív igazgatója, Lisa Axelson segítette a munkában.
A minikollekció egy különleges adoptáció lesz, mely Kate Hudson elegáns, vörös szőnyeges stílusát emeli át a mindennapi divat világába úgy, hogy a couture ruhák hangulatát ragadja meg, de mindezt utcai, komfortos öltözékekben tálalja. Ez a vonal egyébként teljesen belepasszol a divatcég kifinomult, intelligens eleganciájába, vagyis érezhető, hogy mindez nem egy izzadságszagú, erőltetett marketingfogás. Így nem meglepő, hogy az Ann Taylor márka tovább bővíti a színésznővel kötött partnerségét, ugyanis tanácsadói szereppel is megbízta.
A tavaszi kollekció reklámfotóiról szintén a színésznő mosolyog vissza, ám természetes kisugárzásából picit visszavettek az eltúlzott utómunkálatok. Csakúgy, mint Ördög Nóra és az Avon esetében, itt is feleslegesnek érezzük a látványos photoshoppolást, mellyel egy-egy képen művivé, viaszbabaszerűvé változtatták Kate Hudson bájos arcát.
Szinte csak azokon a fotókon lehet ráismerni, ahol mosolyog, pedig nyilván az lenne a cél, hogy mindenki elsőre levegye, ki szerepel a kampányban. A tavaszi reklámanyagot Norman Jean Roy fotózta Los Angelesben, a Milk stúdióban.