A szÃnésznÅ‘ kislányos arcvonásait nem érdemes túlzottan megbabrálni a Photoshoppal, mert, ha egy picit is megszalad a retus, nagyon könnyű tinédzser fruskát faragni belÅ‘le.
Jennifer Lawrence 2012 óta a Dior nagykövete, és olyannyira megszerette a divatház, hogy a szerzÅ‘dés lejártával sem engedte el. Újdonsült kampányait megint a 27 éves szÅ‘keségre alapozta, és nagyon jól tette, mert Jennifer hihetetlenül népszerű. A francia márka tavaszi kollekcióját a Dior magazinban reklámozza a szÃnésznÅ‘, akinek nagyon jól áll a kamaszos lazaság, a vintage hangulat, és a múltidézÅ‘, franciás glamúr stÃlus.
Lehet, hogy nem volt szándékos, de kissé túltolták az utómunkálatokat a képeken, Ãgy Jennifer Lawrence tÃz évvel fiatalabbnak néz ki, mintha kiskorú lenne. Mivel Å‘ olyan tÃpus, akinek egyébként is kislányosak az arcvonásai, és erre még a porcelánbÅ‘re is rátesz egy lapáttal, nem értjük, miért volt szükség egyáltalán retusálásra. Az anyajegyeit helyenként Ãgy is meghagyták, tehát nem az volt a cél, hogy teljesen eltüntessék a rá jellemzÅ‘ vonásokat.
Â