Jennifer Lopez mindig tud meglepetést okozni a rajongók számára, különösen a róla készült fotókkal, ez az ünnepi kampány azonban abszolút felülmúlja az eddigi divatanyagokat. Már maga a koncepció is elképesztően különleges, dinamikájával vidámságot és felszabadultságot tükröz. Habár a fotósorozat alapvetően a táskákról szól, most egyértelműen az 53 éves énekesnő kerül reflektorfénybe.

hirdetés

Jennifer Lopez zokniban ugrál a hóban: különleges ünnepi kampány készült

Minden évben eljön az ünnepi készülődés időszaka. Ilyenkor nem csupán a bevásárlóközpontok játszák az örökzöld karácsonyi dalokat, a rádiók és a zenestreamelő szolgáltatók,  valamint az applikációk toplistáin szintén pörögnek a megunhatatlan nóták. A divatvilágot ugyancsak hatalmába keríti az ünnepek hangulata, a márkák sorra bombáznak minket a különleges, meghitt hangulatú, idilli képet mutató kampányanyagokkal.

Nem egyszerű minden évben megújulni, és valami újat mutatni a karácsonyi szezonban. A reklámok nagy része ugyanarra helyezi a hangsúlyt, ám amennyiben a formátum nem innovatív, senki nem fog rá felfigyelni. A Coach ötlete abszolút telitalálat, az idei fotósorozatuk igazán emlékezetesre és izgalmasra sikerült.

Az amerikai divatház a megszokottól eltérően a gyermeki vidámságot hangsúlyozza, felszabadult, könnyed anyagot készített az ünnepi időszakra. Azt már megszokhattuk, hogy Jennifer Lopez rendszerint szerepel a márka reklámjaiban, azonban így még biztosan senki nem látta a gyönyörű énekesnőt.

 

A fotók egyértelműen a felnőtt nőben rejlő gyermeki ént csalogatják elő, a reklámanyag éppen ettől válik meghitté és kedvessé. Az ünnepi időszakban minden csoda lehetséges, s habár kissé szürreális látvány, hogy Jennifer Lopez egy ágyon ugrál a hóesésben, a koncepció abszolút hozza, amit a divatrajongók és a karácsony szerelmesei várnak tőle.

Az énekesnő a People magazinnak beszélt az ünnepekhez való viszonyáról. Elmondta, hogy ritka lehetőség játszani, felszabadultan ugrálni egy fotózáson, ami elképesztően izgalmas volt számára. A forgatás teljes mértékben visszaadta azt a gyermeki vidámságot, amit egy kislány érez a karácsonyi időszak közeledtével.

 

A táskák között rengeteg praktikus, mégis sikkes és nőies darab található. Jennifer Lopez a kis cseresznyepiros lakktáskát emelte ki a People magazinnak, amely nem csak roppant letisztult és egyszerűen kombinálható a szimpla hétköznapokon, de az ünnepi partiszettekbe is remekül beilleszthető.

Azt szintén megemlítette a magazinnak, hogy a karácsony a kedvenc időszaka az évben, talán éppen ennek köszönhető, hogy ilyen természetességgel tudott azonosulni a boldog, ugráló kislány szerepével. A kampány ettől olyan roppant hiteles, cseppet sem egy tipikus, elcsépelt ünnepi anyag. A játékosság és a várakozás öröme kortalan, mégha néha meg is feledkezünk erről. Így a kampány üzenete különösen szimpatikus.

Kiemelt kép: Taylor Hill/Getty Images.

Cikkfotók: Anton Gottlob/Coach.

  • Megosztás:
hirdetés