Jennifer Lopezről nemcsak az mondható el biztosan, hogy ötven éves korához képest bombaformában van, de az is, hogy tavaly igen sikeres évet zárhatott szakmai tekintetben. Amellett, hogy folyamatosan jelen van a zeneiparban, a filmvásznon is egyre gyakrabban tűnik fel, nem kevés sikert bezsebelve. Úgy tűnik, számára ez az év sem alakul másképp, amit a legújabb Guess kampányfotói is bizonyítanak.
Jennifer Lopez megint a Guess kampányarca
Január 14-én debütált a márka tavasz-nyári kollekciója, aminek kampányarca Jennifer Lopez lett, immár második alkalommal. A színész-énekesnő elsőként 2018-ban állt modellt a Guess & Marciano-nak, amivel a legidősebb Guess-lány címet tudhatta a magáénak. Bár ez a kampány nem sikerült túl jól retus tekintetében, úgy tűnik a márka tanult a hibából, és ezúttal egy sokkal természetesebb fotósorozattal ünnepelték az új kollekciót.
A koncepció ezúttal a régi Hollywood varázsát hozza el, amiben a 60-as és 80-as évek keveredik Sophia Loren és Madonna stílusával. A képek a kaliforniai Santa Monica és Pasadena városában készültek, amik pálmafás tengerpartjaikkal nyugodt derűt sugároznak.
A márka múzsája nem is lehetett volna más, mint JLo, aki Paul Marciano szerint mindent megtestesít, amit egy Guess-lány képvisel: magabiztos, érzéki és kalandor. Az biztos, hogy a képek valóban jóra sikeredtek, Jennifer igazi retró, bombázó dívaként pózol a kamerának. A kollekció darabjai is nagyon jóra sikeredtek, a finom csipkék és horgolások, valamint a test vonalát hangsúlyozó szabás igazi nőt faragnak a viselőjéből.
Főkép: Getty Images/Steven Ferdman.
Kampányfotók: Tatiana Gerusova/Guess.