Jennifer Lopez tényleg a meglepetések embere. Miközben mindenhol a szoborszerűen megmunkált teste a téma, egy olyan kampányban bukkan fel, ahol nem az alakja, nem is a frizurája vagy a sminkje kerül előtérbe. Lezser kapucnis pulóverben állt a kamerák elé, de így is vonzza a figyelmet.

hirdetés

Manapság központi téma Jennifer Lopez teste, szinte nincs olyan nap, hogy ne kerülne elő egy lenge öltözetű fotó róla. Van is mivel büszkélkednie, hiszen gyökeres életmódváltásának és kemény edzéseinek köszönhetően csúcsformába hozta magát, persze nem a nulláról indult, mert korábban is pont elég dögös volt.

Ami még inkább figyelemre méltó, az a kirobbanó energiaszintje, ugyanis a szoros napi időbeosztása mellett mindenhol ott pezseg, ember legyen a talpán, aki lépést tud vele tartani. Legutóbb a Coach márka különleges kampányában jelent meg, de most kivételesen nem egy csinos kis sokat mutató ruhában, bár az énekes-színésznőtől épp a laza, sportos stílus sem áll távol.

Jennifer Lopez nyakig felöltözve is szexi

Nem egyszer fordult elő, hogy vagány karaktert kellett eljátszania a filmvásznon, és a részletes edzéstervéből tudjuk, hogy az életben is kemény nő. A kihívások éltetik, épp ezért bír akkora inspiráló és motiváló erővel mások számára. A Coach reklámjában azonban, most nem a sminkje, frizurája és alakja a lényeg, így meglehetősen hétköznapira vette a figurát.

A márka a híres brooklyni művész, Jean-Michel Basquiat emléke előtt tiszteleg kollekciójával, aki rövid pályafutása alatt a művészvilág ikonikus alakjává vált. Ő volt az első színes bőrű festőművész, aki az utcai graffitizéstől szinte egyik napról a másikra a képzőművészet elit magasságaiba jutott, és kivételes tehetségének köszönhetően hamarosan a dollármilliókat kereső alkotók között találta magát.

 

Műveire a pop-art irányzat legendája, Andy Warhol is felfigyelt a nyolcvanas évek kezdetén, később Madonna is szívesen vásárolt a festményeiből. Basquiat költészetté formálta a festészetet, hiszen alkotásaiba szövegtöredékeket, gondolatokat, utcaneveket, szlengeket és vallomásokat is beleszőtt, melyek úgy elevenedtek meg a kaotikusnak tűnő formák, rajzfigurák és alakok rendszerében, mint a mindig nyüzsgő New York-i utcák háttérzaja.

A látszólag egymáshoz nem illő foszlányok kerek egésszé mosódnak össze, a gyermekrajzokra emlékeztető skiccek pedig belekapaszkodnak a szemlélődő képzeletébe.

A Coach a művész motívumait elegyíti a lezser, street-stílusú ruhákkal. Női és férfi ruhadarabokon, táskákon és kiegészítőkön jelennek meg a graffitiszerű és grafikus figurák, illetve feliratok, melyek a mai kor divatjával ötvözve is frissnek hatnak.

J. Lo lezser, street-stílusú öltözékben, dínós kapucnis pulóverben, bőrhatású joggingnadrágban és ballonkabátban jelenik meg a kampányban, melyben Jessica Kelly, Diana Gordon, Paloma Elsesser, Michael B. Jordan, és Jon Batiste is szerepel. Micaiah Carter fotói mellett egy videófelvétel összesíti a zenész-, színész- és modelltagokból álló kreatív csapat gondolatait a művész alkotásairól és legendás tehetségének hatásairól.

Az 1988-ban elhunyt Jean-Michel Basquiat képeire a mai napig komoly műgyűjtők vadásznak, alkotásai pedig vagyonokért kelnek el.

Kiemelt kép: Toni Anne Barson/Wirelmage/Getty Images.

Képgaléria képei: Micaiah Carter/Coach x Jean-Michel Basquiat.

  • Megosztás:
hirdetés