Mindenki gyönyörű a maga módján – írja a vállalat a tavaszi kollekcióját népszerűsítő képek alá az Instagramon. A fehérneműmárka által tervezett jövő évi kreációkat eltérő testalkatú modellekkel reklámozzák, a pozitív testkép szellemében. Ez az Intimissimi-kollekció elképesztően különlegesre sikerült, üzenete pedig rendkívül jelentős.

hirdetés

 

Ez az Intimissimi-kollekció fontos üzenetet közvetít

A közösségi média hatása megkérdőjelezhetetlen, számos fiatal lány számára okoznak önbizalomhiányt és megfelelési kényszert a platformokra feltöltött képek, amelyek gyakran egyoldalúan csak a vékony, karcsú alakra fektetnek hangsúlyt. Egy ilyen ismert és neves márka kampánya széles körű közönséget ér el, ezért igazán különleges, hogy üzenetük ezúttal önmagunk elfogadására irányul.

 

A kollekció arra is rámutat, hogy a dögös kisugárzás és a nőiesség nem függ a testalkattól. A csipke szexi és ízléses, megunhatatlan darab az idők során, az Intimissimi nem véletlenül nyúlt a garantáltan sikert hozó anyaghoz.

 

Egy életmódváltással foglalkozó blogger, Pamela Reif is részt vesz a kampányban. Pamela nemcsak Instagram-oldalán buzdítja követőit az egészséges táplálkozásra és megfelelő testmozgásra, hanem edzős és táncos videóival úgyszintén motiválja rajongóit.

Több diétás terméket dobott már piacra, illetve receptjeit applikáción keresztül és könyv formájában egyaránt elérhetjük. Pamela Reif fantasztikus választás volt az Intimissimi részéről, hiszen nemcsak gyönyörű, de mondanivalója is példaértékű.

 

Kiemelt kép: Getty Images.

  • Megosztás:
hirdetés