Egyre több cég mellőzi kampányfotóinál a Photoshop használatát, hogy támogassa a nőket a pozitív énkép kialakításában. Ez a fehérneműmárka többet tett: nem szokványos modelleket alkalmazott.

A valódi női test képével eddig gyakrabban találkozhattunk a tükörben, mint a reklámokban. Pár éve elindult ugyan egy folyamat, melynek törekvése, hogy a divat- és kozmetikai kampányok ne idegenítsék el a nőket a saját testüktől. Hanem épp ellenkezőleg, üzenetükkel támogassák, és arra biztassák őket, hogy dobják le magukról a túlzó, irreális elvárások láncát, és egészséges önbizalommal, szeretettel szemléljék önmagukat.

Sok cég belátta azóta, hogy a nők önkéntelenül is összemérik magukat a magazinokban és a plakátokon látott, tökéletesnek tűnő modellekkel, és, bár erre a reakcióra nincs ráhatásuk, valamin ők maguk is változtathatnak.

Az Aerie brand 2014-ben szakított a Photoshoppal, és indította el az Aerie Real kampányát, melynek pozitív üzenete a mai napig átlengi a cég reklámjait. A fehérneműmárka akkoriban szerződtette az Instagramon ismertté vált testképaktivista modellt, Iskra Lawrence-t, aki azóta számos hirdetés során képviselte a céget. Idei reklámanyagukban három új arc is feltűnik: Rachel Platten énekes, Yara Shahidi színésznő és Aly Raisman aranyérmes olimpiai bajnok képviseli a valódi szépséget.

„Yara, Aly, Rachel és Iskra valóban megtestesítik az AerieREAL-t, ami azt jelenti, hogy mindannyian erősek, magabiztosak és boldogok a saját bőrükben. Mi, akik a céget képviseljük, hiszünk az autentikus, igazi szépségben, és semmilyen módon nem manipuláljuk a modelljeink kinézetét. A 2018-as tavaszi kampányunkban minden eddiginél jobban ösztönözzük a nőket arra, hogy minden körülmények között fogadják el saját, egyedi tulajdonságaikat és valós önmagukat.”- nyilatkozta Jennifer Foyle, az Aerie Global Brand elnöke.

  • Megosztás:
hirdetés