Nem csalás, nem ámítás, az van, amit a képeken látsz: nincs beszűkítve a modell dereka, és nem hitetik el, hogy csupán a bugyi fazonjától kétszer kisebb lesz a feneked.
Mivel egyre nagyobb a kereslet a pluszos méretek iránt, a forgalmazó cégek között egyfajta versenyhelyzet alakult ki. Ez pedig olyan tenyérbe mászó kampányokat eredményezett, melyeknek nem sok köze van a valósághoz.
Nem értjük, hogy a cégek miért dolgoznak plus size modellekkel, ha a reklámfotókon rendre retusálják a narancsbőrüket, beszűkítik a derekukat, átfazonírozzák a hasukat. A vásárlók ugyanis nem egy idealizált képet szeretnének látni, hanem azt, hogy ténylegesen hogy áll az adott ruha vagy fehérnemű egy olyan, hozzájuk hasonló alkatú nőn, akivel azonosulni tudnak. Ez pláne így van, ha fehérneműről van szó.
Az amerikai Torrid nevezetű divatcég nemrég szimpatikus kampánnyal állt elő, ami mellőzi a túlzásokat. A Torrid kifejezetten pluszos méretű ruhákra és fehérneműkre szakosodott, most pedig elindította új vonalát az intim ruházaton belül. A választékban memóriahabot tartalmazó melltartók és bugyik találhatók, melyek többféle stílusban és verzióban kaphatóak. Az új kollekciót Candice Huffine plus size modell népszerűsíti, aki klasszikus, telt formákkal rendelkezik: amellett, hogy nagy a melle, van egy kis pocakja, és széles a csípője.
Gömbölyded idomait gyakran finomítják a divatfotókon, hogy úgy tűnjön, keskenyebb a dereka vagy a combja. A Torrid fehérnemű-kampányában viszont úgy jelenik meg, amilyen valójában. Nagyon finom utómunkálatokat végeztek a fotókon, a modell alakján azonban nem változtattak. Nem ígérik, hogy a memóriahabos bugyi és melltartó átszabja a női vonalakat, csupán azt, hogy kényelmet, szabadabb mozgást és lágyabb vonalakat biztosítanak. Pontosan ezt látjuk a képeken is.