Szeretem az olyan üzleteket, melyek nem egy stílus körül forognak, hanem egyszerre több irányzatban gondolkodnak, így mindig lehetőséget adnak a megújulásra. A H&M pontosan ilyen, és idén új mércét állít a sokoldalúság terén, amit igencsak nehéz lesz felülmúlni a konkurens cégeknek.
A svéd márka ugyanis arra vállalkozott, hogy tavaszi kollekciójában sorra veszi a 2013-as év legmeghatározóbb trendjeit, melyek már a kifutókon is végigvonultak. A H&M tervezőcsapata a neves dizájnerek és divatházak által diktált újdonságokat vette egy csokorba, ám sokkal hordhatóbb, emészthetőbb, urbánusabb stílusba ültette át a jellemző trendjegyeket. Ez ügyes húzás volt a cégtől, hiszen így elérhető, megfizethető közelségbe hozta a luxusdivat slágereit. A lookbook nemcsak az új kollekcióról, hanem a globális divatról is képet ad.