A hírességek által alapított szépségmárkák az utóbbi években különösen népszerűvé váltak, sok esetben még piacvezető pozícióba is kerültek.

hirdetés

De mitől kapósak ezek a kozmetikumok? Az olyan sztárok, mint Jennifer Lopez, Gwen Stefani, Selena Gomez, Kim Kardashian, Rihanna és Hailey Bieber nemcsak ismert arcok, hanem olyan hiteles és innovatív termékcsaládokat kínálnak, amelyeket személyes történetük és tapasztalataik ihlettek.

Hírességek által alapított szépségmárkák: mi a titkuk?

JLo Beauty

Jennifer Lopez bőrápolási termékcsaládja, a JLo Beauty sok nő számára inspiráló, mivel az énekesnő mindig ragyogó, fiatalos arcbőrrel jelenik meg.

Termékei főként öregedésgátló összetevőkre építenek, amelyek célja a bőr feszességének megőrzése. Lopez márkája emellett külön figyelmet szentel a bőr hidratáltságának, hiszen ő maga is gyakran hangsúlyozza, hogy ez az egyik titka annak, hogy arcbőre az évek múlását is kicselezi és fiatalos, rugalmas marad.

A márka a „luxus elérhető áron” kategóriába sorolható, magas minőségű termékeket kínál szélesebb közönségnek.

GXVE

Gwen Stefani sminkmárkája, a GXVE, egyedi a maga nemében. Az énekesnő sztárkarrierje előtt sminkesként dolgozott, így valódi szakértelemmel közelíti meg a termékek tervezését és megalkotását.

A GXVE kínálatában hosszan tartó, élénk színű sminktermékek szerepelnek, amelyek a színpad és a mindennapi élet kihívásainak egyaránt megfelelnek.

Stefani márkája különösen kapós azok körében, akik karakteres, egyedi sminkcuccokat keresnek. A GXVE termékeit luxus-árkategóriába sorolhatjuk, habár Gwen termékpalettáján akadnak olyanok is, melyek szélesebb közönség számára készültek.

Rare Beauty

Selena Gomez Rare Beauty márkája szintén nagy figyelmet kapott az utóbbi években.

A Rare Beauty termékei nemcsak a szépségápolásra, hanem a mentális egészség fontosságára is felhívják a figyelmet, ami ritka, egyedi megközelítés ebben az iparágban.

Gomez márkája szintén a „luxus elérhető áron” kategóriába sorolható. A márka mottója az, hogy „Azért készítjük, hogy jól érezd benne magad anélkül, hogy elfednéd azt, ami különlegessé tesz”. Minden megvásárolt termék bevételének az egy százalékát a mentális egészségért dolgozó szervezeteknek juttatják el.

Fenty Beauty

Rihanna Fenty Beauty márkája sokak szerint forradalmasította a szépségipart. A márka a bőrszínhez igazodó alapozók széles választékával emelkedik ki a tömegből.

A Fenty Beauty a fenntarthatóságra is figyelmet fordít, hiszen a csomagolása újrahasznosítható, emellett pedig számos vegán termék található a repertoárban. A márka, árait tekintve, szintén az elérhető luxuskategóriába sorolható be.

Rhode

Hailey Bieber Rhode márkája főként a bőr hidratáltságának növelésére fókuszál. A márka arculata kifejezetten hiteles, hiszen az alapító modell arcbőre mindig kifogástalan és ragyogó.

A Rhode egyszerű, könnyen használható termékeket kínál, amelyek szinte azonnali hatással simítják és fényesítik a bőrt. Hailey termékei igen kapósak a fiatalabb korosztály körében, hiszen a Rhode elérhető árakon kínál luxustermékeket.

Nem véletlen, hogy ezek a hírességek a legnépszerűbb szépségmárkák tulajdonosai. A fenntarthatóság és a minőség iránti elkötelezettségük nem mindennapi, és mindegyikük más és más bőr- és sminkigényekre koncentrál.

Kiemelt kép: Karwai Tang/WireImage/Stefanie Keenan/Getty Images for Rare Beauty/Getty Images.

  • Megosztás:
hirdetés