A fotósként is tevékenykedő Helena Christensen az utóbbi években visszatalált a modellkedéshez, szinte nincs olyan szezon, hogy ne jelenjen meg egy-két kampányban. Az 52 éves manöken kicsit más oldalát csillantja meg legújabb divatfotóin, visszakalauzol minket a nyolcvanas évekbe.
Helena Christensen a legnépszerűbb modellek egyike volt a kilencvenes években, de mostanában éppolyan sűrű a határidőnaplója, mint akkoriban. Sokan csak úgy emlékeznek rá, mint Gianni Versace imádott múzsájára, hiszen az olasz luxusmárka legtöbb kampányában felbukkant. Nagyjából tíz évig volt a látványos bemutatók állandó résztvevője, majd átállt a kamera másik oldalára, és a fotóskarrierjét kezdte el építgetni.
Az 52 éves manöken manapság is az egyik legkeresettebb divatfotósnak számít, a márkák, magazinok láthatóan szeretnek vele dolgozni, hiszen még az sem okoz neki problémát, ha önmagát kell lefotóznia egy címlaphoz. Fotográfusi törekvései ellenére úgy tűnik, Helena továbbra sem engedte el a modellkedést, ugyanis pár év kihagyás után visszatért a szakmába, és azóta szinte megállíthatatlan.
A koronavírus-járvány miatt a legtöbb modell háttérbe került, mert a fotózások, bemutatók zöme elmaradt. Ám ez nem igaz az 52 éves Helena Christensenre, aki tavaly is elképesztően sűrű évet zárt: amellett, hogy szerepelt a Victoria’s Secret karácsonyi kampányában, számos magazinban és divatreklámban vett részt, és idén sem unatkozik.
Helena Christensen tényleg egy vagány nő!
Az elmúlt időszakot sem töltötte tétlenkedéssel, hiszen rögtön az év elején megvillantotta a csábos, nőies oldalát az orosz Elle magazin hasábjain. Az 52 éves modell kivágott body-t visel, amelyet ízlésesen, elegánsan villantott meg a címlapon. A vérforralóan szexi fotósorozat után erős váltásnak tűnik az Off-White legújabb kampánya, amelyben Helena vagány énjével találkozhatunk.
Az Off-White az egyik legnépszerűbb divatháznak számít a fiatalabb generáció körében. Az olasz luxusmárka alig pár éve van a piacon, a termékeik mégis nagyon kelendőek, a hírességek éppúgy imádják a formabontó kreációit.
Az olasz divatház darabjai egy igazán fura határvonalon helyezkednek el, hiszen a kínálatukat a sportos kreációk uralják, amelyeket vérforraló kivágásokkal, túlméretezett részletekkel és egyedi vonalvezetéssel tesznek teljessé a tervezők. A kilencvenes évek athleisure trendjét eleveníti fel a márka, melynek koncepciójában izgalmasan keverednek egymással a nyolcvanas-kilencvenes évek stíluselemei a modern dizájnrészletekkel.
Az Off-White tehát mellőzi a finomkodást, a jól ismert nőies fazonok helyett mindig megpróbálnak valami teljesen egyedit, egyedülállót alkotni. A kiegészítők terén úgyszintén ez érvényesül, pár éve például egy egészen különös, biztonsági övre hajazó, hosszú övet dobtak a piacra. Idén a napszemüvegek kapják a legtöbb reflektorfényt, hiszen színesek és vibrálóak, pont, mint a legújabb divat!
A nyolcvanas évek divatjára hajazó, neonszínű napszemüvegek mellett Helena Christensen vonzza a figyelmet, aki igazán vagány módon pózol. A kiegészítőkhöz egyszerű ruhadarabokat visel, és a frizuráját sem bonyolították túl.
A letisztult külső csodásan passzol az 52 éves manökenhez, elképesztően jól néz ki, ezért nincs szüksége felesleges cicomára. A képeket némi humorral is megfűszerezték: Christensen szándékosan néz menő pókerarccal a kamerába, amitől valahogy még ütősebb a megjelenése. A retró elemekből felépített futurisztikus stílus már nem új keletű, de a kilencvenes évek után most ismét nagyobb figyelmet élvez.
Az 52 éves modell igazi kaméleon, aki nem csak az eleganciát tudja magáénak érezni. Helena Christensenen kívül Justine Biticon modell és színésznő, valamint Lil Dre is feltűnik a szemüvegkampányban. Tanya and Zhenya Posternak fotóit látványos egyszerűség uralja. A letisztult színkompozíciók lehetővé teszik, hogy a vibráló, és különleges formatervezésű szemüvegek érvényesüljenek a legjobban.
Kiemelt kép: Bryan Bedder / Getty Images.