A Gucci új kampánnyal búcsúztatja a téli szezont, Valentin-nap alkalmából az összetartozás érzésére fekteti a hangsúlyt különleges képeivel és kollekciójával. A mindennapi életből merített ihletet a márka, amelyben különös szerepet kap az együtt töltött idő.
Az olasz divatház a szerelem világnapjának alkalmából mutatta be legújabb kampányát, a „Gucci Together”-t. A friss kollekció a szeretet és az autentikus emberi kapcsolatok legőszintébb formáit ünnepli.
A Gucci Valentin-nap alkalmából készült kampánya Sabato De Sarno kreatívigazgató vízióját tükrözi, aki a személyes történetek fontosságát és az érzelmi kötelékek megünneplését helyezi előtérbe.
A Gucci intim kampánya tökéletesen tükrözi a Valentin-nap lényegét
Bár a divat általában az önkifejezést és az egyéni stílust helyezi hangsúlyba, ahhoz, hogy szabadon megélhessük belső énképünket, a mindennapjainkban ápolt kapcsolati rendszerek is rendkívül fontosak.
Akár baráti, családi vagy szerelmi kapcsolódásról beszélünk, a belső énképünk csak akkor lehet teljes, ha képesek vagyunk egymást „felemelni”, megérteni, inspirálni és motiválni. A Gucci egyszerű, de beszédes képeken örökítette meg ezeket az érzelmi kötelékeket.
A kampány koncepciója és vizualitása
A „Gucci Together” kampányban valódi párok és családok szerepelnek, akik a mindennapi élet meghitt pillanatait élik meg a kollekciót bemutató képeken és videókon. A kampány képi világát Tina Barney fotográfus alkotta meg.
Meleg, otthonos környezetben örökítette meg az alanyokat, hangsúlyozva a csendes gesztusokat és a szavak nélkül is magától értetődő érzelmeket, amelyek a szoros összetartozást jelképezik.
A Gucci Together részletei
A kampányhoz kapcsolódó kollekcióban a Gucci a klasszikus eleganciát ötvözi a modern dizájnnal. A divatház ezúttal is különös figyelmet fordított a részletekre és a minőségi anyagok használatára. A kollekció darabjai között megtalálhatók a márka ikonikus elemei, mint például a Horsebit részlet vagy a jellegzetes Web csík, amelyek a kiegészítőket díszítik.
A selyem Flora sálak és a Link to Love ékszerkollekció darabjai finom eleganciát sugároznak. A kampány azt is hangsúlyozza, hogy a Gucci szemüvegek és a Flora illatok is tökéletes kiegészítői lehetnek egy Valentin-napi megjelenésnek.
A kampány szereplői
A „Gucci Together” kampányban olyan ismert személyiségek és családtagjaik szerepelnek, mint például Mariacarla Boscono és Claudio Stecchi vagy Carlos Nazario és Joe Morris. Ők mindannyian erősen kötődnek a divat világához. A modellek gyönyörű sokszínűségükkel az autentikus kapcsolatokat és az emberi érzelmek széles palettáját mutatják be a Valentin-napi kampányban. A meghitt részletek és a valódi, az életben is egy párt alkotó szereplők emberközelivé és intimebbé teszik a romantikus kollekciót.
A „Gucci Together” kampány sikeresen ragadja meg a mindennapi élet apró, de jelentőségteljes pillanatait. Emlékeztet minket arra, hogy a szeretetnél és az összetartozásnál nincsen nagyobb érték. A Valentin-nap alkalmából készült kollekció tökéletesen tükrözi a Gucci elkötelezettségét a minőség és a részletes dizájn iránt, időtálló stílust kínálva a divatrajongóknak.
Kiemelt kép: John Phillips/Getty Images.