A Gucci az utóbbi időben alaposan felpörgött. A merész reklámokon, meghökkentő ruhadarabokon túl is tud újat mutatni a 100 éves divatmárka. Alessandro Michele mindig képes előrukkolni valami újdonsággal, most a kirándulás szerelmeseit lepte meg a legújabb kapszulakollekciójával.

hirdetés

Az olasz divatmárka az elmúlt időszakban rengeteg izgalmas meglepetéssel készült a divatrajongók számára. A luxusdivatház tavaly ünnepelte fennállásának 100. évfordulóját, a különleges alkalomra egy nem mindennapi időutazásra hívta a hölgyeket Alessandro Michele. Az Aria névre keresztelt bemutató után meghekkelte a Balenciagát, a két márka hibridkollekciója hatalmas sikert alkotott.

A tervező úgy tűnik, szereti az együttműködéseket, hiszen ez már nem az első eset, hogy más dizájnerekkel, márkákkal dolgozik együtt. Szinte napra pontosan egy éve jelent meg a Gucci első kollekciója a The North Face sportmárkával közösen.

Tavaly mindenkit meglepett a két márka együttműködése, hiszen a Guccit mindig az olasz eleganciával azonosították, még akkor is, amikor inkább a street style vonal került előtérbe. Ám a divatmárkát senki sem vádolhatja azzal, hogy képtelen a megújulásra és nem igazodik a vásárlók aktuális igényeihez. A koronavírus-járvány idején az edzőtermek nagy része bezárt, így egyre többen választották a természetet, ha mozgásról volt szó. Erre reagálva mintás, hetvenes évek inspirálta túrakollekciót dobott piacra a két divatmárka, melynek darabjai az utcai divatban is megállják a helyüket.

A Gucci a túracuccokat is sikkessé tudja tenni

Az együttműködés roppant sikeres volt, hiszen a kapszulakollekció ötvözte a The North Face minőségi, vastag, strapabíró kialakítását a Guccira jellemző meghökkentő szabásvonalakkal és mintákkal. Idén pedig még több izgalmas darabbal gyarapodott a felhozatal.

A január elején piacra dobott kollekcióban Gucci-logóval díszített pufi dzsekiket, mellényeket, bakancsokat és egyéb meleg darabokat találhatunk. A téli holmik színesek, vidámak és formabontók. A két márka jellegzetes stílusjegyeit viselik magukon.

A kapszulakollekció darabjai a nyolcvanas-kilencvenes évek stílusait elevenítik fel. A lábszárvédő és a bakancs kombinációja, valamint a kockás darabok egyaránt megtalálhatók voltak az adott korszakban. A sportos elemekhez készült pár nőies kreáció. Természetesen a Guccira jellemző színes, csipkés holmik is feltűnnek a kampányfotókon. Emellett a szoknyák, rövidnadrágok sem maradhattak ki a repertoárból.

 

Ám a kedvenceink mégis a kiegészítők, a virágokkal feldobott hátizsák és a fenyőmintás táska igazán nagyszerű kontrasztot teremtenek a sportos holmikkal. Nem vitték túlzásba a mintákat, mégis sikerült zseniális egyveleget alkotniuk a természetjárók kényelmes darabjainak és az utcai divat ötvözésével. Mindez persze fel lett pezsdítve egy csipetnyi extravaganciával, ami különösen jellemző a Guccira. A csinos kézitáskák szintén felbukkannak a kollekcióban, a jól ismert Jackie barna díszítést és logókat kapott.

 

A kampányfotók Izlandon készültek, a lankás hegyek és a hóval borított fennsíkok festői környezetet teremtettek a felvételekhez. A helyszín már önmagában is az önfelfedezést, elvonulást szimbolizálja. Ezt ünnepeli a Gucci és a The North Face.

 

Kiemelt kép: Durimel / Gucci / FashionGoneRogue.com. 

Képek a cikkben: Durimel / Gucci / FashionGoneRogue.com. 

  • Megosztás:
hirdetés