Az idei év nem a nagy bulikról szól, a karácsony előtti céges partik is jobbára a virtuális térre vándorolnak. A Gucci ünnepi kampánya azonban nem hagyja, hogy kimaradjunk a jóból, visszarepít minket a kilencvenes évekbe, ahol a maszkok és védőöltözékek helyett, a legmenőbb retró cuccok kerülnek előtérbe.

hirdetés

A Gucci kampányai rendszerint meghökkentőek és felkavaróan eklektikusak, ám idén a sokkoló elemeket félretéve, inkább a poénra helyezték a hangsúlyt. Az olasz luxusmárka régóta kerüli a szokásos reklámkliséket, például sohasem dolgozik klasszikus szépségű modellekkel, inkább a karakteres arcú egyéniségeket helyezi reflektorfénybe, akik hitelesen tudják közvetíteni a retró módiért rajongó divatház extravaganciáját.

Ha toplistát kellene összeállítanunk a járványhelyzetben megjelentetett ünnepi kampányokból, biztos, hogy ez az anyag valahol az élén állna, hiszen találékonyan, ötletesen, és megmosolyogtatóan tálalja azt a fűszert, amit most egy darabig nélkülöznünk kell. Nem állt bele az érzelmeskedésbe, hiszen az nem igazán passzolna a meg nem értett zseni imázsához, viszont olyan hangulatot teremt körénk, amitől garantáltan lelazulunk.

A Gucci időutazó bulija viszi a prímet: ezen te is nevetni fogsz

A helyszín egy irodaház, az évszám: 1994. Hirtelen ott ülünk mi is egy szürke decemberi napon a széles hátú, retró moitorok előtt, és nem az okostelefonunk jelez, ha megérkezik a meghívó, hanem gondosan borítékba helyezett, csinos kis kártyát, esetleg egy giccses képeslapot kapunk. Díszítünk, izgulunk, kicsinosítjuk magunkat, közben egyre több a lufi, a pezsgő, és a csillogó dekorációs elem. Aztán persze, jöhet az ajándékozás és a tánc, a legfeltűnőbb színes-mintás ruhákban!

 

A Guccitól megszokott képzavar most sem marad el, mert bár mindenhol az 1994-es dátum szerepel, a ruhák erősen a hetvenes éveket idézik, vagy maximum a korai nyolcvanas évek hangulatát súrolják. Ám a fergeteges retró látomásból senkit sem zökkent ki ez a kis csavar, sőt meghajlunk a harmonikusan megkomponált vízió előtt, melyben a girlandok, a léggömbök, és jól elhelyezett tárgyak összecsengenek a ruhadarabok és kiegészítők sokszínűségével.

Alessandro Michele kreatív igazgató nem fukarkodott a retró stílusjegyekkel, az anyaghasználatban, és a minták legapróbb részleteiben is visszaköszönnek a múlt divathatásai.

 

Az időutazó videót Akinola Davies Jr. rendezte, míg a kreatív ötletekért Christopher Simmonds felelt. A retró céges partiról képek is készültek, amiket a galériánkban lapozgathatsz végig. A csodás fotókat Mark Peckmezian készítette.

Képek: Mark Peckmezian/Gucci ünnepi kampány 2020.

  • Megosztás:
hirdetés