A Givenchy is beállt a sorba, és megkomponálta az első digitális kampányát, amely nem profi körülmények között készült. A reklámanyag igazán izgalmasra sikeredett, ami többek között a modelleknek is köszönhető. Az új kollekciót olyan nevek mutatják be, mint Julianne Moore, Naomi Campbell vagy Kim Kardashian – szinte valóságos sztárparádét láthatunk.
A koronavírus alaposan felbolygatta a világ megszokott rendjét, így a nagy divatházaknak is változtatniuk kellett a jól bevett szokásaikon. A grandiózus fotózások nagy része elmaradt, így kreatívabb módon voltak kénytelenek elkészíteni a kampányképeket.
A Gucci, és más divatházak után a Givenchy szintén újratervezte a jövő évi kampányát, és egy különleges katalógussal jelentkezett. Ahogyan a többiek, ők is kénytelenek voltak látványos díszlet, illetve profi csapat nélkül reklámanyagot készíteni, ám a nem mindennapi modelleknek köszönhetően, ez talán az egyik legkülönlegesebb divatanyag lett.
A Givenchy új kollekciójához Julianne Moore is otthonában állt modellt
A Givenchy olyan hírességeket keresett meg, mint Naomi Campbell, Laura Dern és Julianne Moore. Mindannyian otthonaikban pózoltak a kampányanyaghoz, a képeket pedig önmagukról készítették. Igazán különleges anyag lett, amit a nevek csak még izgalmasabbá tesznek.
A kollekció legtöbb darabja letisztult, és főként a nőies szabások érvényesülnek, megfűszerezve egy kis extravaganciával. Így a fekete és fehér kosztümök mellett az átlátszó anyagok, valamint a különleges szabásvonalak is helyet kapnak. A retró stílushangulat ebben az esetben sem maradhatott ki, a kilencvenes és kétezres évek közkedvelt fazonjai egyaránt megjelennek.
Julianne Moore monokróm összeállításban pózol, és a piros szín nagyszerűen harmonizál a vörös hajával. Az egész megjelenésére a táska teszi fel a koronát, aminek a mézszerű árnyalata szintén összejátszik a színésznő frizurájával.
A Hatalmas kis hazugságok színésznője, Laura Dern, szintén kamera elé állt a Givenchy kérésre. Laura az utóbbi években egyre több kampányban szerepel, most a természetben készültek róla csodás felvételek.
Természetesen Naomi Campbell sem maradhatott ki, ő egy szelfivel járult hozzá a digitális katalógushoz.
Kate Moss a rá jellemző vagánysággal bolondítja meg az egyszerű fekete kabátot, ami ebben az esetben az ocelotmintás szőnyeget jelenti.
Kim Kardashian egy merész ruhát viselt, és még tangát is villantott, ahogyan az a kétezres évek elején divat volt.
A fiatalabb generáció egyaránt helyet kapott a kampányban, így Kendall Jenner, Bella Hadid, Barbie Ferreira és Kaia Gerber is a luxusdivatház leújabb kreációit reklámozza.
A koronavírus alaposan átírta a divatházak jól bevett szokásait, ám a legtöbben nagyszerűen alkalmazkodtak a kialakult helyzethez, és sikerült a lehető legkreatívabb módon áthidalniuk az akadályokat. Kíváncsian várjuk, hogy legközelebb milyen különleges reklámfogással kecsegtetik a divatimádókat!
Kiemelt kép: Dominique Charriau / Getty Images.