Ha kampányról van szó, a H&M nem ismer lehetetlent. A megfizethetÅ‘ árkategóriát képviselÅ‘ svéd márka mindig ismert arcokkal népszerűsÃti kollekcióit. Az izgalmakat csak fokozza, hogy több téma köré fonódnak a reklámok. Idén tavasszal Palvin Barbara is feltűnt az urban stÃlusú kampányanyagban, mÃg a szofisztikált, környezetbarát Conscious gyűjteményt a francia szÃnésznÅ‘, Vanessa Paradise népszerűsÃtette.
Beyoncé a nyár nagy durranása a cégnél, aki a fürdÅ‘ruhák tervezési folyamatában és marketingjében egyaránt részt vett. A vadabb, rockos vonalhoz pedig Mick Jagger lányát kérte fel a márka, aki a hatvanas évek letisztult rock’n’roll stÃlusát idézte meg a képeken. Georgia May Jagger szerencsére nem a Rolling Stones frontemberére hasonlÃt, hanem szupermodell édesanyja, Jerry Hall szépségét örökölte, de azért a papa vagánysága és tüzes tekintete is felfedezhetÅ‘ benne.