Mick Jagger és Jerry Hall 28 éves lánya sikeres modell, aki az utóbbi időben számos divatkampányban szerepelt. Georgia May Jagger most a legdivatosabb farmereket reklámozza.

hirdetés

A karakteres Georgia May Jagger édesanyja szépségét örökölte, így nem csoda, hogy hamar belekóstolt a modellkedésbe. Mick Jagger 28 éves lánya fiatalon csöppent bele a divatiparba, és olyan márkákkal működött együtt, mint a Miu Miu, a H&M, vagy a Rimmel.

Különleges szexepilje, hogy van egy kis rés a metszőfogai között – egy időben szinte vadásztak a szépségmárkák az ilyen fogú modellekre. Ha hozzáadjuk még a karizmatikus kisugárzását, és rendkívül határozott, szexi fellépését, érthető, miért ő az egyik legkedveltebb reklámarc.

A hetvenes évek slágerfazonjai újra divatosak

Gerogia May most a Wrangler nadrágjait reklámozza. A kampányt egyszerű háttér előtt fotózták, és a sminket, frizurát sem vitték túlzásba. A 28 éves modell szőke loboncát egyszerűen kiengedték, és lágy hullámokba rendezték. A kinézetét minimális festékkel tették teljessé, így igazán finom és természetes a megjelenése. Az egyszerű stílus nagyszerűen passzol hozzá.

A modell, saját elmondása szerint nagyon örült a felkérésnek, hiszen a Wranglert az egyik legeredetibb márkának tartja, ami évtizedek óta fontos szereplője a piacnak. Az autentikus és modern kreációk igazán közel állnak Georgia May ízléséhez.

Georgia May a hetvenes évek ihlette farmereket viseli, amelyeket rojtos mellényekkel és egyszerű pólókkal egészítettek ki. A széles szárú fazonok idén ismét divatosnak számítanak. A különleges szabásvonalú nadrágokat nem szükséges túlbonyolítani, elegendő egy fehér póló, és máris izgalmassá válik a megjelenés.

A hetvenes éveket idéző rojtos kreációk nagyszerű kiegészítései lehetnek a farmereknek. A díszítések a táskákon vagy kabátokon egyaránt felbukkanhatnak.

Bár a mamafarmer és a szélesebb szárú darabok népszerűsége vitathatatlanul növekszik, a szűk szárú farmer még továbbra is az egyik legdivatosabb fazonnak számít. A sikkes alapdarab Georgia May ruhatárában is megtalálható, a tavaszias időben nagyszerű kiegészítése lehet egy egyszerű garbó.

A Wrangler új kampánya attól válik különlegessé, hogy nem bonyolították túl, és a farmer központi elemként jelenik meg, anélkül, hogy bármi elvonná róla a figyelmet. Hétköznapi szerelésekbe helyezték el a nadrágokat, és olyan ruhadarabokkal variálták, amelyek mindenkinek megtalálhatóak a szekrényében. Georgia May összeállításai nagyszerű inspirációt jelentenek, és könnyedén követhetőek, variálhatóak.

 

Kiemelt kép: Dia Dipasupil / Getty Images. 

Képek a cikkben:

  • Megosztás:
hirdetés