A nagy múltú svéd divatmárka kampányai gyakran üzenetértékűek: leginkább arról árulkodnak, hogy a cég nem kér a csontsovány tucatmodellekből, akik mind ugyanúgy néznek ki.
Az 1954-ben alapított Lindex divatcég az izgalmas, igazi nőket részesíti előnyben kampányfotózásai során. Fehérneműit reklámozták már pluszos és átlagos méretű, illetve fekete és fehér bőrszínű nők, sőt, egyszer még néhány eladóját is rá tudta venni a cégvezető, hogy bugyiban és melltartóban pózoljanak az új fehérneműket népszerűsítő plakátokon.
Akkor, 2014-ben, ezzel a húzásával még a svédeknél is kiverte a biztosítékot a Lindex. A márka azzal mentegetőzött, hogy az egészséges, pozitív testképet szeretné divatba hozni, ezért nem szerepelhetnek reklámjaiban nagyon magas és nagyon sovány, irreálisan hosszú lábú modellek.
Pink kollekciójához nem kellett sokáig keresgélni a kampányarcot, hiszen a svéd Sabina Karlsson gyönyörű és egyben különleges modell, aki hazai pályán kínálkozott a feladatra. Sabina volt már pluszos és átlagos méretű manöken, jelenleg pedig a topmodellek között tartják számon. Vöröses, göndör hajzuhataga és sötét szeplői teszik igazán egyedivé.