Emma Stone 2017 óta a Louis Vuitton nagykövete, és igaz, a cég nagyon szereti őt porcelánbabaként viszontlátni a reklámfotóin, azért ennyire még sosem bánt el a múzsájával.

hirdetés

A Louis Vuitton parfümjei és táskái után, most a divatház tavaszi-nyári kollekcióját népszerűsíti Emma Stone, aki, bár kulcsfigurája a kampánynak, sajnálatos módon felismerhetetlen a fotókon.

Vajon, mit szólt Emma Stone a Louis Vuitton képeihez?

A 31 éves színésznő arca olyan élettelen a képeken, mintha egy viaszszoborral helyettesítették volna a fotózáson, és valahogy a vonásai sem stimmelnek, de éppenséggel azért, mert egyáltalán nincsenek vonásai.

Bár tudjuk, Emma Stone Photoshop nélkül is törékeny alkat, de ebben a kampányban nem a darázsdereka a legszembetűnőbb, hanem a testarányainak erőteljes torzulása. Ráfoghatjuk a perspektivikus torzulásra, de ott, ahol a színésznő csípőre teszi a kezét, az arány leginkább egy óriási talány, semmint a valóság tükörképe.

 

Collier Schorr fotóin a többi modell, Klara Kristin, Michelle Laff, Mariam de Vinzelle és Clementine Balcaen is úgy fest, mint egy próbababa, a bőrük cseppet sem plasztikus vagy életszerű, ami a túlzásba vitt retusálás eredménye.

Igaz, hogy a Louis Vuitton háza táján ez a művészi hatás egy szándékos koncepció része, Emma Stone átváltoztatása nem volt túl szerencsés lépés a részükről, tekintve, hogy ő a kampány arca és kulcsszereplője. Nem jó irányba fut a reklám, ha a húzónévhez nem tudjuk a megszokott arcot kapcsolni, de már csak amiatt is merész húzás ez a művi látvány, mert manapság pont a természetesség megtartásán és hirdetésén fáradozik a divat. Úgy tűnik, a Louis Vuitton inkább ellene dolgozik.

Kiemelt kép: Albert L. Ortega/Getty Images.

  • Megosztás:
hirdetés