Emma Chamberlain karrierje felfelé ível, most a Lancôme választotta nagykövetének a fiatal Insta-sztárt. Ő a tökéletes példa arra, hogy az álmok olykor tényleg valóra válnak, ha az ember kitartóan dolgozik értük.
Emma Chamberlain még csak 21 éves, mégis rendkívüli karriert tudhat magáénak. A világszerte ismert influenszer youtuberként vált híressé, többen úttörőnek tartják a tartalomgyártók között. Egyedi stílusával sokak szívébe lopta be magát, az Instagramon pedig éppúgy szép számmal gyűjtögeti követőit. Egyre többször bukkan fel a divathetek, vörös szőnyeges események vendéglistáján a neve, elegáns megjelenését pedig olyan márkák szponzorálják, mint a Cartier vagy a Louis Vuitton.
A fiatal Insta-sztár most egy luxusmárkával való együttműködésről rántotta le a leplet, a Lancôme választotta szépségnagykövetének. Ez hatalmas elismerésnek számít, ugyanis a francia cég egyértelműen a krémek krémjéhez tartozik. Emma gyönyörű a márka fotóin, szó szerint sugárzik, amikor a kamera előtt pózol, nagyon jól áll neki ez az új szerep.
Képek: Lancôme.
Emma rajong a divatért és a szépségápolásért, rendkívül testhezálló feladat számára, hogy a Lancôme nagykövete legyen. A márka több videót is készített már a fiatal influenszerrel, a TikTok-anyagokból abszolút átjön vidám személyisége és természetes, önfeledt kisugárzása.
Emma Chamberlain egyre népszerűbb a divatvilágban
Emma Chamberlain neve manapság már sokak számára ismerősen cseng. A 21 éves lány azonban pár évvel ezelőtt még hírnév és ismertség nélkül élte a mindennapjait. Gimnazistaként úgy érezte, elégedetlen az életével, ezért édesapja tanácsára keresett magának egy hobbit, ekkor kezdett el YouTube-tartalmakat gyártani. Valószínűleg ő maga sem gondolta, hogy egyszer a Met-gála vörös szőnyegén vonul majd.
A fiatal influenszer karrierje hamar szárnyalni kezdett, 2018-ban több díjra jelölték, melyek közül egyet el is nyert. A közösségi médiában való népszerűsége hatalmas lehetőségeket kínált számára a divatvilágban, már egészen fiatalon olyan márkákkal dolgozott együtt, mint a Louis Vuitton és Calvin Klein, majd 2019-ben modellként is helytállt, a Hollister kampányában szerepelt.
2020-ban a Cosmopolitan címlapján találta magát, ahol a világ legnépszerűbb lányaként hivatkoztak rá.
Képek: Eric Ray Davidson/Cosmopolitan.
A divatvilágban egyre otthonosabban érezte magát, az első magazinborítót egyre több címlap követte, s olyan neves lapok hasábjain szerepelt, mint az Allure, a V Magazine vagy a Harper’s Bazaar.
Képek: Lindsay Ellary/Allure.
A fiatal hölgy karaktere rendkívül szerethető, hiszen annak ellenére, hogy ismert magazinok címlapján szerepel, valamint számos profi fotó készül róla, profiljából az őszinte hangulat- és pillanatfotók sem hiányoznak, gyakran mellőzi az erőltetett, beállított pózokat, és bátran megmutatja valódi, természetes arcát. Instagram-oldalán több smink nélküli képet posztolt már, abszolút felvállalja naturális megjelenését filterek és utómunka nélkül. Az álmos, reggeli ábrázata, valamint a szemfertőzés sem tabu nála, igyekszik tudatosítani a fiatal lányokban, hogy hiába kivételes a jelenlegi helyzete, ő ugyanúgy egy közülük.
Emma Chamberlain története tökéletes példa arra, hogy a sikerhez számos út vezethet, és még az elérhetetlennek hitt álmok is valóra válhatnak, ha az ember kitartóan küzd értük. A világhírnév már a Lancôme felkérése előtt sem kerülte el, népszerű emberek mellett vonult végig a vörös szőnyegen, most pedig egy luxusmárka arcaként tündököl.
Bár mindaz, amit elért, egy hobbival, szórakozással kezdődött, ám nem kevés munkával járt. Az Instagram csillogó világa sok fiatal lányt vonz a hírnév és a siker ígéretével, de a mutatós külső önmagában, sőt, még a rengeteg tartalomkészítés sem jelent garanciát arra, hogy valakit ilymódon felfedeznek és nem csupán pillanatokig tart a népszerűsége. Az Insta világában gyakran tapasztalhatjuk, hogy szinte mindenki ugyanazt fújja, ugyanúgy néz ki, és a kiposztolt tartalmak között sincs nagy különbség. Így valószínűleg az újító szellem, az átütő egyéniség, valamint a karizma is része a receptnek, de nem kevés szerencsére éppúgy szükség van ahhoz, hogy valaki megmaradjon ezen az úton.
Kiemelt kép: Stefania D’Alessandro/WireImage/Getty Images.
Cikkfotók: Lancôme /Eric Ray Davidson/Cosmopolitan/Lindsay Ellary/Allure.