Keskenyebb arcot és kerekebb szemeket kapott Emilia Clarke a Dolce & Gabbana reklámfotóin, pedig a 31 éves színésznőn nem sok retusálni való akad.
Olaszországban is nagy sikert aratott a Trónok harca, így talán nem véletlen, hogy tavaly óta a sorozatból ismert angol színésznő, Emilia Clarke szerepel a Dolce & Gabbana autentikus olasz kampányaiban. A The One illatcsalád népszerűsítése testhezálló feladat a mosolygós szépség számára, aki a reklámfilmekben nagyon jól hozza az olaszos attitűdöt.
A legújabb, The Only One nevű parfüm kampányában igazán elbűvölő Emilia Clarke. A Morelli Brothers fotóin megelevenedő történet egy hamisítatlan római trattoriában, avagy kisvendéglőben játszódik, ahol a Dolce & Gabbana reklámjaiból már jól ismert olaszos hangulat lengi körbe a színésznőt: az ünneplés kedvenc motívuma a divatháznak, amihez persze hozzátartozik a család, a zene és a nagy sürgés-forgás.
Emilia Clarke az események középpontjában ül, elképesztően széles, bájos mosolyával, csak éppen egy dolog hibádzik: még laikus szemmel is jól kiszúrható, hogy a színésznő arcszélességéből bevettek egy picit – vagy éppen nem is keveset -, a vezető kampányfotón pedig majdhogynem felismerhetetlen a kerekebbé varázsolt szemeivel.
Ha szemügyre vesszük a Dolce & Gabbana korábbi reklámképeit, jól kitűnik, hogy a divatháznak nincs ellenére a Photoshop mértéktelen alkalmazása: még a leggyönyörűbb nők arcát is képesek a végletekig simítani. Bianca Balti és Scarlett Johansson ábrázatát sem hagyták meg természetes szépségében, művi porcelánbabává retusálták őket.
A The Only One illathoz egy cuki reklámfilmecske is készült, melyben Emilia Clark dalra fakad, méghozzá olaszul. Ez a megkapó jelenet egy kicsit feledteti velünk a kínos Photoshop-bakikat.