Láttál már olyan reklámot, melyben szőrös női lábon siklik a borotva? Na, ugye! Pedig ez lenne a normális a finomkodás helyett.
A szépségreklámok célja, hogy fenntartsák a termékek által kínált tökéletesség látszatát. A gondosan megalkotott ideál képét pedig egy csapásra kipukkasztaná egy szőrös női láb vagy hónalj látványa.
Legalábbis eddig sokan ezt gondolták, ám egy amerikai márka, a Billie letesztelte a nők reakcióját új kampányfilmjével, melyben nem eleve csupasz lábakon csusszan végig a borotva, hanem őszinte képeken mutatják meg mindazt, amit úgy általában a tükörben látunk: pihe, borosta, sörte, burjánzó szemöldök, avagy szőrszálak odafent és odalent.
Valószínűleg arra számított a cég, hogy bevállalós reklámjuk megosztja majd a véleményeket, talán emiatt osztották meg először a Twitter-oldalukon. Ám mindenki meglepetésére, többen imádják a filmecskét, mint nem, és sokan örülnek az őszinteségének. Ebből is látszik, hogy sokat változott a világ: a mai nők öntudatosabbak, és már nem kérnek a finomkodó látszatokból, sokkal inkább a tökéletlen, elérhető ideálok felé fordul a figyelmük, melyekben önmagukat is megláthatják.
Te mit gondolsz, legyen szőr a reklámokban?