A 47 éves szupermodell nagyon jól tartja magát, ragyogó szépsége vitathatatlan. Ám tény, hogy már nem húszéves, egy sminkreklám esetében pedig ezt illene figyelembe venni.

Nemcsak a divatvilág, a reklámipar is változóban van. Bár semmilyen szabályzat nem tiltja, nemrégiben sok szó esett arról, hogy az arckrém- és sminkkampányok esetében nem ártana visszaszorítani az eszeveszett retusálási utómunkálatokat, mert, ha minden ráncot és bőrhibát leradíroznak a modellről, kissé hamiskásnak hat a reklám üzenete.

Claudia Schiffer közel harminc éve sikeres modell, és még ma is rengeteg felkéréssel büszkélkedhet. Tavaly az Artdeco, a professzionális német sminkmárka nem pusztán a kampányarc és a szépségnagykövet szerepét bízta a majdnem ötvenéves modellre. Együttműködésükből egy új sminkkollekció született, mely Claudia Schiffer nevét viseli, és nemcsak a nevét adta hozzá a gyönyörű modell, hanem szépségtitkait rábízva a cégre, jelentősen kivette a részét az alkotói munkálatokból.

 

A Claudia Schiffer Make Up olyan termékekből áll, melyek a kifutók divatjához és a mindennapok visszafogott sminkjeihez egyaránt alkalmazkodnak. Tavaly télen kerültek forgalomba, de a kampány még most is ütős: a szépségikon saját maga reklámozza a kollekcióját, ám nekünk úgy tűnik, hogy a húszéves alteregója szerepel a fotókon.

Durván leradírozták az idő lenyomatát az arcáról, pedig izgalmasabb eredményt kaptak volna, ha Claudia Schiffer felvállalva korát, 47 éves nőként jelenik meg a képeken. Nincs mit szégyellnie ugyanis, hiszen remekül néz ki, és abszolút természetes, hogy 47 évesen már akad néhány szarkaláb a szeme körül.

  • Megosztás:
hirdetés